اردبیل- ایرنا- تیم‌ها و ورزشکارانی که به نمایندگی از اردبیل در مسابقه‌های ورزشی قهرمانی شهر یا شهر قهرمان شرکت کرده بودند، با به دست آوردن گردن‌آویزهای رنگارنگ خوش درخشیدند و با تکیه زدن بر جایگاه‌های برتر به کار خود پایان دادند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اردبیل، محمدرضا صالحی در وزن ۷۱ کیلوگرم نایب قهرمانی این رقابت‌های ورزشی در رشته ورزشی کشتی را به دست آورد که با حمایت و حضور تیم‌ها و ورزشکارانی از ۱۵ کلانشهر برگزار شد.

امیرحسین حضرتی، محمدحسین ارشادی، علی‌محمد فیضی‌پور، سینا صادقی، آریا فتح‌اللهی، عطامحمد باقرپور و یزدان ژاله‌دوست نیز به مقام سومی رسیدند تا در نهایت تیم کشتی اردبیل در جایگاه سوم این دوره از مسابقه‌ها قرار بگیرد.

همچنین عرشیا بیگلری در رشته تنیس روی میز در رده سنی نوجوانان پسر موفق به کسب مقام دوم و گردن‌آویز نقره شد و در رده سنی جوانان امیرحسین پوراصغری به مقام دومی رقابت‌ها رسید.

آرتین خیاط‌فتحی‌آذر نیز در پایان مسابقه‌های دارت جایگاه دومی و گردن‌آویز نقره را در رده سنی جوانان از آن خود و به نام نماینده اردبیل ثبت کرد.

اسرا قلب‌زاده و فاطمه عسگری نیز در این رقابت‌های ورزشی در رده‌های سنی زیر ۱۵ سال و ۱۵ تا ۱۹ سال در رشته تنیس روی میز رتبه دوم را کسب کردند و در مجموع تیم اردبیل در این رشته به مقام سوم دست یافت.

بانوان اردبیلی در رشته آمادگی جسمانی هم خوش درخشیدند، به طوری که ژیلا همرنگ موفق به کسب مقام دوم شد و سوین پور وکیلی، مهسا طاهری‌فرد و لیدا علی‌پناه در جایگاه سوم ایستادند.

دومین دوره مسابقه‌های ورزش شهروندی کلانشهرهای کشور با مشارکت حدود یک میلیون نفر در ۱۰ رشته آقایان و ۱۰ رشته بانوان به صورت انفرادی و تیمی با میزبانی سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.