کرمان-ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: هیچ تسهیلات بانکی برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در نظر گرفته نشده و هرگونه ادعایی در این زمینه برخلاف واقعیت است.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، رحمان جلالی روز پنجشنبه در جلسه تبیینی آموزشی داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان اظهار کرد: هیچ تسهیلات بانکی برای تبلیغات داوطلبان انتخاباتی در نظر گرفته نشده است و هرگونه ادعایی در این زمینه برخلاف واقعیت است.

وی همچنین درباره وضعیت کارکنان دولتی که کاندیدای انتخابات شده‌اند، عنوان کرد: این افراد یا باید مرخصی بگیرند و یا فقط در ساعات غیراداری به تبلیغات خود بپردازند.

جلالی در پاسخ به سوالی درباره صندوق‌های سیار بیان کرد: این موضوع دغدغه‌ای جدی است و ستاد انتخابات با ارسال اطلس امنیتی و اتخاذ تدابیر ویژه بر روی آنها با تمام عوامل اجرایی اعلام هماهنگ شده است.
وی درباره استفاده از امکانات دولتی و بیلبوردها برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید یک ماه قبل از شروع تبلیغات، لیست امکانات خود را به ستاد بررسی تبلیغات استان ارائه کنند و بر اساس یک مکانیزم مشخص، این امکانات به صورت قرعه کشی بین داوطلبان تقسیم می‌شود.
معاون سیاسی استانداری کرمان گفت: ناظران ستاد انتخابات بر زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های تبلیغاتی نظارت دارند و در صورت مشاهده تخلف، گزارش می‌کنند.

به گزارش ایرنا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همراه با ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند امسال در سراسر کشور برگزار خواهد شد.