اهواز - ایرنا - مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان حضور مردم در انتخابات اسفندماه را تعیین کننده قدرت نظامی دانست و گفت: مشارکت مردم در انتخابات، تمامی معادلات دشمن را به هم می‌زند.

سرتیپ دوم پاسدار عبدالرضا حاجتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت انتخابات و مشارکت گسترده مردم افزود: مردم ایران اسلامی و بخصوص خوزستان شهیدپرور در تمامی عرصه های سیاسی و اجتماعی همواره همراه نظام بوده‌اند و امید است امسال نیز با حضور خود پای صندوق‌های رای کارنامه درخشانی از خود به ثبت برسانند.

وی ادامه داد: اگرچه هیچگاه منکر مشکلات اقتصادی و کمبودهای موجود در جامعه که ناشی از کم‌کاری برخی از مسئولان و مدیران است، نمی شویم اما حضور در انتخابات برای همه ما یک تکلیف است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امید است ملت ایران مانند دوران گذشته در روز انتخابات با حضور خود در صحنه مهر تایید دیگری بر حقانیت این نظام اسلامی بزنند.

وی افزود: مشارکت مردم در انتخابات بار دیگر به زورگویان ثابت می کند که این مردم با تمام سختی ها بازهم پای نظام اسلامی ایستاده‌اند.

شهرداری اهواز تازه نفس شده است

سرتیپ پاسدار حاجتی همچنین درخصوص نمایشگاه روایت خدمت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برپایی این نمایشگاه توسط شهرداری اهواز شایسته تقدیر است چرا که خوزستان در سال های اخیر چنین بهاری را به خود ندیده بود.

وی افزود: شهرداری اهواز در سیستم مدیریت جدید با استفاده از نیروهای متخصص و کارآمد، طرح های خوبی را در سطح کلانشهر اهواز اجرا کرده و امید است همچنان از ظرفیت‌های خوبی که در این مجموعه بکارگیری شده برای توسعه و زیبایی اهواز به خوبی استفاده شود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: شهرداری اهواز در سالهای اخیر به خوبی نفس نمی کشید اما اکنون تازه نفس شده و در حوزه های مختلف خدمت رسانی به شهروندان اقدامات موثری انجام داده است.

وی با بیان اینکه مردم خوزستان تنها احترام، ادب و زیبایی را از مجموعه شهرداری خواستارند که اکنون شاهد آن هستیم، افزود: انتظار می رود اعضای شورای شهر با نظر مردم حرکت کنند و هرگز به خاطر منیت‌ها، مردم را نگران و ناراحت نکنند.

سرتیپ پاسدار حاجتی یادآور شد: استقبال خوب مردم از نمایشگاه روایت خدمت به رغم وجود برخی از مشکلات شهری، تا اندازه زیادی نشان دهنده رضایت مردم است.

وی افزود: مردم همواره خدمتگزاران خود را دوست دارند و امید است شرایط به نوعی باشد که به نیروهای کارآمد در خوزستان فرصت خدمت بیشتری داده شود.

چهل و پنجمین نمایشگاه دستاوردهای دولت در اهواز عصر دوشنبه ۱۷ بهمن با حضور معاون اقتصادی استاندار خوزستان در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی اهواز گشایش یافت.