مشهد-ایرنا- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: جمعی از خوشنویسان مشهدی در اقدامی خلاقانه اسامی ورودی (سردر) شعب اخذ رای این شهر را با خط زیبا نگاشتند.

محمد حسین زاده روز شنبه در خصوص مشارکت هنرمندان در دوازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی به خبرنگار ایرنا افزود: هنر، بی‌شک از هر تبیین دیگر نافذتر و از هر قالبی گسترده‌تر است، آنگاه که هنرمند زمان شناس باشد و پیشرو عمل کند؛ تعهد در جوار باور می‌تواند؛ خالق ناب‌ترین و تاثیرگذارترین آثار هنری شود.

وی بیان کرد: هنر در کنار معیارهای اسلامی می‌تواند مفاهیم و ارزش‌های والای الهی و معنوی را در برابر چشمان جهانیان به نمایش گذارد و امسال خوشنویسان هنرمند مشهد مقدس، جلوداران جامعه هنری استان در امر انتخابات هستند.

دبیر شورای اطلاع رسانی خراسان رضوی تاکید کرد: لازم است هنرمندان، زبان رسای هنر را در خدمت انقلاب اسلامی که عزیزترین سرمایه مردم ایران است به کار گیرند و این استعداد و هدیه الهی را صرف تعالی افکار انسانی کنند.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند همزمان در سراسر کشور، در چهار هزار و ۵۴۶ شعبه اخذ رای خراسان رضوی برگزار خواهد شد که از این تعداد هزار و ۸۷۴ شعبه اخذ رای مربوط به مشهد است.

هزار و ۲۶ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی برای کسب ۱۸ کرسی نمایندگی در۱۲ حوزه انتخابیه این استان و هشت نامزد مجلس خبرگان برای کسب ۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری با هم رقابت می کنند.

ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی یازدهم اسفند امسال برگزار می‌شود.