تهران- ایرنا- داور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران، گفت: با توجه به نزدیکی المپیک پاریس، سطح مسابقات قهرمانی آسیا بالا بوده و تیم‌ها رقابت سختی دارند. از نظر تجهیزات همه چیز استاندارد است و حاضرین طبق تایید فدراسیون جهانی می‌توانند از تکنولوژی روز بهره ببرند.

مجید ناصری در حاشیه رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا در هند در گفت‌وگو با ایرنا، تاکید کرد: این دوره از مسابقات با توجه به نزدیکی بازی‌های المپیک از سطح کیفی بالایی برخوردار است و همه تیم‌ها با قدرت مضاعفی به میدان آمده‌اند.

وی ادامه داد: در این چند روز شاهد ثبت رکوردهایی بودیم که نشان از سطح فنی بالای مسابقات دارد. در این مسابقات من به همراه ۵ داور بین‌المللی و داوران ملی از کشورهای دیگر قضاوت مسابقات را بر عهده داریم و تیم‌های شرکت کننده نیز به دنبال آن هستند تا قدرت خود را به رخ بکشند.

ناصری با اشاره به حضور ایران در قهرمانی آسیا، یادآور شد: از نظر فنی دوچرخه‌سواری ما پتانسیل بالایی دارد و این مساله بارها برای ثابت شده اما اگر نتایج دلخواه نیست، به عواملی باز می‌گردد که باید در نشست‌های تخصصی بررسی شود.

وی در خصوص اینکه تیمی مثل ژاپن با تجهیزات به‌روز و تکنولوژی جدید وارد این رقابت‌ها شده، گفت: در دهه ۹۰میلادی شرایط به گونه‌ای بود که در بعد تجهیزات و فن‌آوری اختلاف زیادی را شاهد بودیم، اما بعد از آن استانداردسازی شد تا شرایط یکسان شود و الان همه تجهیزات باید مورد تایید فدراسیون جهانی باشد. تیم ایران نیز باید خود را با شرایط موجود وفق دهد تا بتواند در مسابقات با رقبای اصلی خود رقابت کند.