همدان-ایرنا- نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ گفت: کاهش تورم و گرانی با تصویب قوانین مناسب باید مورد توجه جدی مجلس دوازدهم و مهم ترین ماموریت آن باشد.

مجید پیری روز یکشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) مرکز همدان افزود: باید مجلس دوازدهم در زمینه نظارت بر حسن اجرای قوانین گام های بلندی بردارد تا شاهد کاهش و حل مشکلات مختلف در کشور باشیم.

این کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: باید با بازنگری در قوانین موجود و یا تصویب قوانین مناسب در مجلس تورم را کاهش دهیم، در حال حاضر گرانی موجب رنج مردم شده و باید در این زمینه قدم های جدی برداشت.

وی در ادامه گفت: فارغ از اینکه نتیجه انتخابات چه باشد باید با حضور پررنگ در انتخابات دشمنان و معاندان این مرز و بوم را مایوس کنیم و باید همه چه مردم و چه نامزدها در زمینه پرشورتر برگزار کردن انتخابات احساس وظیفه کنند.

پیری در ادامه به برتامه های خود اشاره کرد و گفت: در کنار تلاش برای تدوین و تصویب قوانینی که بتواند مسایل و مشکلات معیشتی و تورم را کاهش دهد، با توجه به اینکه بخش زیادی از مردم حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ به کشاورزی اشتغال دارند، تلاش خواهم کرد تا با راهکارهای مختلف کشاورزی منطقه تقویت شود و منابع مالی و تسهیلات به سمت و سوی فعالان این بخش سوق پیدا کند.

این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حل مسایل و مشکلات قشر کارگر نیز مورد توجه من خواهد بود.

وی ادامه داد: باید همچنین از ظرفیت قشر دانشگاهی و نخبگان بهتر و بیشتر استفاده کنیم، کانون های نخبگان در هر منطقه باید تشکیل بشود و از آنها در جهت پیشبرد مسایل کمک گرفته شود، پارک های علم و فناوری باید تقویت شود.

پیری همچنین با بیان اینکه بانوان نیمی از اعضای جامعه هستند و باید به مسایل و مشکلات آنها به شکل ویژه رسیدگی شود و از ظرفیت آنان در حوزه های مدیریتی استفاده کنیم،افزود: برخی بانوان سرپرستان خانواده خود هستند و باید با تصویب قوانین جدید حمایت های بیشتری از این قشر به عمل بیاوریم.

وی ادامه داد: ارتقای سطح بهداشت و درمان با توجه به نیازهای منطقه و همچنین توجه به توسعه زیرساخت های ورزشی و تصویب قوانینی که بتواند از جوانان در زمینه ازدواج و شغل حمایت های بیشتری به عمل بیاورد از دیگر برنامه ها و اهداف من در صورت ورود به مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری جمعه یازدهم اسفند ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.