مشهد- ایرنا- معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: پاتوق‌های گفت و گو محور ویژه انتخابات در ۱۸ خیابان و محله شهر مشهد فعال شده است.

یوسف اسماعیل زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شوراهای اجتماعی محلات مشهد نیز به عنوان امور اجرایی انتخابات فعال هستند.

وی اضافه کرد: برگزاری تورهای پیشرفت انقلاب اسلامی برای نوجوانان دهه هشتادی از دیگر اقدامات است.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد ادامه داد: ۶۰۰ سازه برای تبلیغات کاندیدای مجلس و خبرگان نیز در مشهد نصب شده است.

اسماعیل زاده افزود: همچنین با همکاری معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد، در سازه های اطلاع رسانی شهری شامل «بیلبورد»، «استرابورد»، قطار شهری و نمایشگرهای ستونی در ۳۰۰ نقطه از شهر نیز تبلیغات کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری انجام شده است.

وی اضافه کرد: تصاویری با محوریت انتخابات و کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در بدنه هزار و ۳۰۰ دستگاه اتوبوس، ۱۰۰ عدد بیلبورد و ۲۴۸ استرابورد در سطح شهر اکران شده است.

به گفته وی، نصب هزار و ۴۲۰ آویز ستونی با همین محوریت و تبلیغات انتخاباتی در تلویزیون های قطار شهری و نمایشگرهای ستونی در سطح شهر مشهد نیز انجام شده است.

تبلیغات رایگان نامزدها در ایرنا خراسان رضوی

نامزدهای علاقه‌مند برای بهره گیری از فرصت رایگان تهیه ویدئوی تبلیغاتی در ایرنا خراسان رضوی، می‌توانند در ساعات اداری با تلفن های ۰۵۱۳۷۶۸۱۰۶۱ و ۰۵۱۳۷۶۸۱۰۶۲ تماس گرفته و ضمن هماهنگی از نحوه ارائه برنامه های خود در این رسانه اطلاع یابند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی برای کسب ۱۸ کرسی نمایندگی برگزار می شود که از آن میان حوزه انتخابیه «مشهد و کلات» پنج نماینده، حوزه انتخابیه «سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد» و حوزه انتخابیه «نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه» هر کدام دارای ۲ کرسی نمایندگی هستند، ۹ حوزه انتخابیه دیگر استان هر کدام یک نماینده در مجلس دارند.

در مجموع هزار و ۲۶ نفر در استان خراسان رضوی برای نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی و هشت نفر برای نامزدی مجلس خبرگان رهبری تایید صلاحیت شده اند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند امسال برگزار خواهد شد.