بروجرد - ایرنا - نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از بروجرد گفت: مشکلات مردم را با عمق وجود احساس می کنم افسارگسیختگی اقتصاد، قابل انکار نیست مردم هر ساله شاهد مشکلات بیشتری در این حوزه و به دنبال آن مشکلات اجتماعی هستند.

علی مرادی روز چهارشنبه با تاکید بر اینکه باید در راستای جذب مشارکت حداکثری گام برداشت، اظهار کرد: از عمق جان تمام مشکلات را احساس و لمس می کنم و این تنگناها، علت مهمی در کاهش انگیزه مردم برای شرکت در انتخابات به خصوص در این دوره از مجلس است که باید با آمدن افرادی توانمند و پایبند به قانون اعتماد مردم را جلب کرد.

وی افزود: از سال های گذشته تا کنون، مردم به هر نحوی همراه و همدلی خود را به نظام و انقلاب از راه های مختلف از جمله شهادت در راه حراست و حفاظت از خاک ایران اسلامی، اسارت صبر و حضور در مواقع و شرایط حساس اثبات رسانده اند ولی متاسفانه آنگونه بایستی دیده شوند و از خدمات بهره ببرند، اتفاق نیفتاده است زیرا همه ساله شاهد افزایش اختلاف طبقاتی و شکاف های اجتماعی هستیم.

اجرای قانون راهی برای بازگشت به اعتماد و شور و شعور دهه های ۵۰ و ۶۰

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برای خروج از اوضاع و مشکلات پیش آمده می توان با اجرای صحیح قانون و نظارت عالیه بر مشکلات فائق آمد و شور و شعور دهه های پنجاه و شصت را در جامعه شاهد باشیم.

وی با تاکید بر اینکه با پایبندی به قانون می توان بسیاری از مشکلات را حل کرد، بیان کرد: هر گونه وعده ای خارج از چارچوب قانون قابل قبول نیست در همین چارچوب همسان سازی حقوق کارکنان دولت، حقوق زنان، اشتغال، ایجاد آموزش و پرورش رایگان برای همه، تسریع در روند ساخت مسکن و پیگیری برای طرح نیمه تمام سهام عدالت را با جدیت انجام خواهم داد.

مرادی ادامه داد: نظارت بر عملکرد مدیران و پیگیری برای حل مشکلات روستاییان را به طور جدی پیگیری خواهم کرد و برای از بین بردن فاصله بین مردم و نمایندگان طرح خانه دیدبان را دارم که در آن یک گروه صاحب نظر مشکلات را بررسی می کنند و به سمت بومی سازی حل مشکلات خواهیم رفت.

وی گفت: با اجرای اصول بر زمین مانده قانون اساسی که با رفاه و معیشت هموطنان ارتباط دارد می توان رضایت مردم را جلب کرد در اینخصوص می توان به اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی می توان اشاره کرد . عملا آنهم به نوعی اجرا شده است که اقشار و گروههای زیادی از آن محروم هستند و بیش از ۱۰ سال است با وعده های گوناگون هنوز نتایجی بدست نیامده است و باعث نگرانی و نارضایتی شده است.

مرادی در خصوص راهکارهای با قابلیت اجرایی برای حل مشکلات معیشتی مردم گفت: این مهم می تواند با طبقه بندی نیازها و بکارگیری نیروها و مدیران اخلاق مدار قانون گرا و متعهد و معتقد در سطوح مدیریتی تمام سطوح اداری و سازمانی با برقراری عدالت اجتماعی گام به گام همه مشکلات را با برنامه ریزی های کوتاه بر مشکلات فائق آمد.

تعهد و تخصص راهی برای حفاظت از منابع آب

این نامزد انتخابات مجلس در پاسخ به اینکه در حوزه محیط زیست با بحران کم آبی مواجه هستیم و در کلان شهرها آلودگی هوا را داریم برای این رهاشدگی محیط زیست و در اولویت نبودنش ایده و برنامه با قابلیت اجرایی شما چیست؟ اضافه کرد: با توجه به اینکه دولت سیاست گذار یا ریل گذار تمام امور است چنانچه دولتی براساس تخصص و تعهد و تجربه تشکیل شود می توان ضمن حفاظت از منابع آب و محیط زیست، تمام جوانب زیست محیطی را تحت کنترل داشته باشیم.

وی افزود: از طرح های با قابلیت اجرایی می توان به طرح یکپارچه سازی اراضی و استفاده از علوم نوین آبیاری تحت فشار اشاره کرد که ضمن صرفه جویی در مصرف آب و بالا بردن سطح زیر کشت باعث افزایش تولید در سطح هکتار اراضی می شود.

مرادی در پاسخ به اینکه در بروجرد یکی از مشکلات دیرینه چالش ۲ نماینده است که به نظر می آید چالشی ادامه دار است و بجای اینکه از این ظرفیت ۲ نفر استفاده شود و به جای هم افزایی و همکاری برای حل مشکلات حوزه انتخابیه خود همواره در یک رقابت با همدیگر به سر می برند آیا این روند همچنان ادامه خواهد یافت؟ گفت: چنانچه افرادی انتخاب شوند که به کارگروهی و مشورت، اعتقاد قلبی و علمی داشته باشند می توان با تقسیم کار عقب افتادگی های ۲۴ سال گذشته تا کنون را در حوزه انتخابیه بروجرد جبران کرد.