کرج - ایرنا - احزاب و ائتلاف ها در آخرین روز از بازه زمانی تبلیغات قانونی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، فهرست نامزدهای مورد حمایت خود را در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا ، احزاب، دانشگاهیان ، اصناف و ائتلاف های استان البرز با انتشار فهرست هایی که مزین به پرچم جمهوری اسلامی ایران ، تصاویر امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است ضمن دعوت از تمام مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق های رای، انتخاب افراد شایسته و کاردان را حق قانونی مردم دانستند.

احزاب ، دانشگاهیان ، اصناف و ائتلاف های استان البرز ، شرکت در انتخابات به عنوان یک حق و تکلیف اجتماعی مورد تاکید قرار گرفته است .

تاکید بر " انتخابات پرشور و غرورآفرین"وجه مشترک تمام فهرست های اعلامی و فراخوان هایی است که از صبح امروز به صورت گسترده در فضای مجازی استان البرز منتشر شده است .

جامعه اساتید استان البرز

جامعه اساتید استان البرز دراطلاعیه ای نامزدهای مورد حمایت خود را برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد "علیرضا عباسی " و "فریبرز شکرالهی " اعلام کرد .

بیانیه مشترک تشکل های انقلابی استان البرز

تشکل های انقلابی استان البرز در بیانیه مشترک ۲ نامزد مجلس خبرگان رهبری را دراین استان شامل حجت الاسلام و المسلمین " حسین ردایی " و حجت الاسلام والمسلمین " محمدرضا فلاح تفتی" معرفی کرده اند؛ این تشکل های انقلابی شامل شورای ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی،جبهه تحول خواهان انقلابی، جبهه پایداری انقلاب اسلامی،کانون دانشگاهیان ایران اسلامی و شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی استان البرز هستند.

اطلاعیه ائتلاف حکمت استان البرز

نامزدهای مورد حمایت ائتلاف حکمت استان البرز در ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری حجت الاسلام و المسلمین " محسن کازرونی" و حجت الاسلام و المسلمین " حسین ردایی" هستند .

همچنین ائتلاف حکمت استان البرز در اطلاعیه خود نامزدهای مورد حمایت را برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دراین استان را در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ، نظرآباد ،چهارباغ و طالقان حجت الاسلام " مفید کیایی نژاد" معرفی کرده است .

اطلاعیه جبهه پایداری استان البرز

جبهه پایداری استان البرز درفهرست خود حجت الاسلام والمسلمین " محمد رضا فلاح تفتی" را برای انتخابات خبرگان رهبری ، " علیرضا عباسی" و " علی عزیزخانی " را در حوزه انتخابیه کرج ، اشتهارد و فردیس برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و " غلامرضا خرم جاه " را برای حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ، نظرآباد ،چهارباغ و طالقان مورد حمایت اعلام کرده است .

جبهه اعتدال گرایان استان البرز در فهرست خود از " محسن کازرونی " و " حسین ردایی " برای مجلس خبرگان رهبری و از" میرابراهیم صدیق" و " علی زینی وند" برای حوزه انتخابیه کرج ، اشتهارد ، فردیس در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام " مفید کیایی نژاد "در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ، نظرآباد ، چهارباغ و طالقان برای مجلس شورای اسلامی اعلام حمایت داشته است .

شورای وحدت اصولگرایان استان البرز نیز پس از برگزاری جلسات متعدد و مصاحبه های تخصصی با تعداد زیادی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان نامزدهای مورد نظر خود را در ۲ حوزه انتخابیه این استان اعلام کرده و بر اساس اطلاعیه ، در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس "علیرضا عباسی" با کد انتخاباتی ۵۸۱ و "ولی الله قدمی "با کد انتخاباتی ۶۵۴ و در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ "علی حدادی" با کد انتخاباتی ۱۵۳ برای مجلس شورای اسلامی مورد حمایت قرار داده است.

ائتلاف حزب موتلفه اسلامی استان البرز نیز از "عباسعلی اوسطی" و "اسماعیل مولایی" برای حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد ، فردیس و " مفید کیایی نژاد " برای حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی حمایت کرده است.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب :

" علیرضا عباسی" و " علی شیرین زاد " را برای حوزه انتخابیه کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است .

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.
استان البرز دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری است .
در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان البرز ۶۴۸ نفر ثبت نام کرده بودند که صلاحیت ۷۵ درصد آنان تایید شده است.