تهران- ایرنا- ملی‌پوش کامپوند گفت: رئیس فدراسیون تیروکمان تیم ملی را به کاپ آسیا اعزام نکرد و من هم با این موضوع مخالفت کردم.

محمدصالح پالیزبان روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره اعزام تیم کامپوند به کاپ آسیا در بغداد، اظهار داشت: من در مسابقات بغداد شرکت نکردم و این رقابت‌ها در برنامه تیم ملی نبود. فقط من گلچین شده بودم تا با نفراتی از تیم‌های استان آذربایجان شرقی که عضو تیم ملی نبودند، اعزام شوم.

وی افزود: با این موضوع مخالفت کردم و گفتم که کار درستی نیست. این رقابت‌ها بین‌المللی است و همه کشورها تیم ملی خود را اعزام می‌کنند. ما تیم ملی الف و ب نداریم اما می‌توانیم ترکیب تیم ملی را راهی کنیم.

ملی‌پوش کامپوند عنوان کرد: به دلیل مخالفت و اعتراض، آرمین پاکزاد یکی دیگر از ملی‌پوشان کامپوند را به جای من به کاپ آسیا اعزام شد. بخشی از هزینه اعزام را هیات استان و بخشی دیگر را از کمانداران گرفتند. در واقع تیمی تشکیل دادند که تیم ملی نبود.

وی ادامه داد: با غلامرضا شعبانی‌بهار رئیس فدراسیون تیروکمان در این زمینه صحبت کردم و گفتم این رقابت‌ها آسیایی است و هرچند خیلی از کشورها ترکیب اصلی خود را نمی‌فرستند اما این کمانداران (نفرات اعزامی از استان آذربایجان شرقی) تاکنون در انتخابی تیم ملی شرکت نکردند و حتی مقام‌های کشوری خوبی ندارند. وقتی این افراد در این رقابت‌ها که سطح بالایی ندارد مدال می‌گیرند، فردا مدعی می‌شوند که چرا در ترکیب تیم ملی نیستند.

وی خاطرنشان کرد: شعبانی بهار گفت که امکان اعزام تیم ملی را به دلیل بودجه نداریم. کاش برای اعزام از اعضای تیم ملی استفاده می‌کردند. ۴ ماه است که تیم ملی اردویی نداشته و ترکیب تیم هم مشخص نشده است و با ترکیب بازی‌های آسیایی ما چهار ملی‌پوش مرد و چهار ملی‌پوش زن هستیم.