گچساران- ایرنا- نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گچساران و باشت گفت: متاسفانه نمایندگان ادوار گذشته بعلت کمبود برنامه ای مدون و یا وابستگی های جناحی و زد بند های سیاسی در چهار دیوارهای خط وخطوط از پیش برنامه شده محصور ومحدود می شدند.

ایرج افراز روز چهار شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) گچساران، مشارکت در انتخابات را ضروری اعلام کرد و گفت: برای داشتن ایرانی سربلند و منطقه ای آباد

همه ما باید در انتخابات حضور پرشوری داشته باشیم و فرد اصلح و دارای برنامه و سوابق اجرایی را برای توسعه منطقه انتخابات کنیم.

وی بیان کرد: بسیاری از مشکلات کنونی کشور با اصلاح بودجه ریزی و تحقق آن برطرف خواهد شد که نمایندگان باید به این امر توجه کنند.

افراز توسعه زیر ساخت های رفاهی از جمله راه های مواصلاتی، آب، کشاورزی، گردشگری را از مهمترین برنامه های خود اعلام کرد و گفت: در صورت راهیابی به مجلس تمام تلاش خود را برای ایجاد اتحاد، همدلی و رفع مشکلات کنونی شهرستان گچساران انجام خواهم داد.

وی تصریح کرد: ایجاد اتحاد بین مردم بویژه جوانان مظلوم بام نفتی ایران، فرهنگ سازی در جامعه آسایش وآرامش، هدفمندی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی وفرهنگ سازی در جامعه، برطرف کردن مشکل معیشت مردم از مهمترین دلایل حضور اینجانب در صحنه انتخابات بود.

افراز تصریح کرد: فعال کردن واحد های صنعتی و کشاورزی راکد، ایجاد اشتغال مناسب برای جوانان، ایجادمسکن مناسب و رفاه و آرامش سالمندان، تکمیل و تجهیز زیرساخت های مورد نیاز از اولویت های بنده در صورت انتخاب شدن به عنوان نماینده مردم منطقه گچساران و باشت در انتخابات ۱۱ اسفند ماه است.

وی به بد اخلاقی های تبلیغاتی اشاره کرد و گفت: برخی از نامزدهای انتخاباتی به دلیل مشوش کردن جو انتخابات دوستان دیروز، یاران فردا خود را زیر سئوال می برند که جای نگرانی دارد.

افراز ادامه داد: به نامزدهای انتخاباتی توصیه می کنم در وهله اول حرمت خودتان را نگه دارید و به عواقب وتبعات رفتارهای بد تبلیغاتی بعد از انتخابات که خواه ناخواه باهم روبرو می شوید بیندیشید.

وی عنوان کرد: شهرستان زرخیز گچساران یک چهارم مخازن نفت ، گاز تولیدی کشور، ۱۵ درصد آبهای شرب ،کشاورزی سه استان را درخود به امانت دارد در حالی که سهم ناچیزی از این سرمایه کشوری و استانی نصیب شان شده است.

نامزد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گچساران و باشت گفت:مجلس جای آدم های سیاستمدار ،اقتصاد دان ،حقوق داد وآگاه به زمان، حال و آینده است.

وی ادامه داد: یک نماینده باید قانون بلد باشد حقوق عامه مردم را تامین و قانونی را مصوب کنند که موجب اختلاف شدید طبقاتی عده خاصی نشود.

افزار بیان کرد: استان کهگیلویه وبویر احمد بویژه بام نفتی ایران "شهرستان گچساران" سالهای سال است که در تصمیم گیریهای کلان مجلس خاک می خورد و کسی نمیداند بام نفتی ایران کجاست.

وی با بیان اینکه طرح‌های نیمه تمام نیازمند اقدام اساسی است گفت: شهرستان گچساران دارای استعدادها و توانمندی‌های زیادی در بخش های مختلف است که باید در مجلس دوازدهم مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان افزود: ایرج افراز جانباز ۳۸درصد جنگ تحمیلی و دارای مدرک عالی فوق لیسانس حقوق معادل جانبازی دکترای حقوق هستم و بازنشسته دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد ،تصدی مدیردفتر اداره آموزش وتحقیقات دادگستری استان، مدیر دفتر ناظر زندان دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، دبیر اجرایی شوراهای حل اختلاف دادگستری شهرستان گچساران، دفتر اجرای احکام کیفری دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، کمک کارشناس امور قضایی دادگستری گچساران و بازنشسته دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد هستم.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه برگزار می شود.

حوزه انتخابیه گچساران و باشت دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی است.