تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: خوشحالم که استقلال بازیکنانی دارد که همه انرژی خود را برای تیم می‌گذارند. شک نکنید گل روزبه چشمی در ذهن هواداران استقلال حک شده است.

علی لطیفی در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص برد استقلال برابر سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: خداراشکر استقلال توانست سپاهان را در خانه ببرد و به نظر من یکی از مهم‌ترین بازی‌های نیم فصل دوم بود که شاگردان نکونام توانستند هواداران را خوشحال کنند. کادر فنی به خوبی تیم حریف را آنالیز کرده بود و اجازه نداد حریف، تیم را به چالش بکشاند. امیدوارم روند پیروزی‌های استقلال برابر مس‌رفسنجان هم تداوم داشته باشد و با اقتدار در صدر جدول باشیم.

وی درباره نقات قوت تیم نیز گفت: خوشبختانه استقلال در این بازی اصلا ضعف نداشت و توانست تیم حریف را کنترل کند. امیدوارم بازیکنان با همین آمادگی بدنی و روحی برای بازی بعدی آماده شوند و بتوانند ۳ امتیاز دیگر را کسب کنند و از سایر رقبا خود فاصله بگیرند.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه چرا جواد نکونام در نشست‌های خبری شرکت نمی‌کند، خاطرنشان کرد: اگر سرمربی محروم باشد بی‌احترامی نیست ولی اگر محروم نباشد یک توهین بزرگ به اصحاب رسانه است. قطعا باید جواد نکونام به مخاطبان احترام بگذارد و صحبت کند. اگر هم دلیلی وجود دارد باید در مورد این موضوع صحبت کند و بگوید چرا در نشست‌های خبری حاضر نمی‌شود. نکونام یک چهره محبوب است و این کار باعث می‌شود به مرور محبوبیت خود را از دست بدهد.

لطیفی در خصوص گل زیبای روزبه چشمی برابر سپاهان، یادآور شد: خوشبختانه بازیکنانی داریم که فقط در بازی‌های حساس گل می‌زنند. به نظر من گل روزبه ۶ امتیاز داشت چون بعد از گل، بازی جذاب‌تر شد. خوشحالم که در استقلال چنین بازیکنانی هستند که همه انرژی خود را برای تیم می‌گذارند. شک نکنید گل روزبه چشمی در ذهن هواداران استقلال حک شده است.

وی درباره جلال‌الدین ماشاریپوف خرید جدید باشگاه استقلال اظهار کرد: قطعا او بازیکن خوبی است و جواد نکونام می‌داند چه بازیکنی بگیرد که بتواند به او کمک کند. اما به نظر من باید به او فرصت بدهیم که با بازیکنان هماهنگ شود،شک ندارم او در آینده می‌تواند خطرناک باشد و مشکلی برای مدافعین تیم حریف باشد.

تیم فوتبال استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی، سپاهان اصفهان را با تک گل روزبه چشمی شکست داد و با ۳۹ امتیاز همچنان صدرنشین لیگ برتر فوتبال است.