یاسوج – ایرنا- استاندار کهگیلویه وبویراحمد که همواره بر تامین سلامت و امنیت در انتخابات و در سه حوزه انتخابیه استان تاکید داشت برای تضمین این مهم نمایندگانی را به عنوان معین در سطح برخی شهرستان ها و بخشداری ها تا پایان روز انتخابات تعیین کند امااین موضوع در فضای مجازی و برخی شبکه های اجتماعی استان به گونه ای دیگر تعبیر شد.

به گزارش ایرنا، در برخی شبکه های اجتماعی و فضای مجازی این موضوع شایعه پیدا کرد که استاندار در آستانه روز انتخابات و برای تضمین سلامت انتخابات یک فرماندار و یک بخشدار در یکی از حوزه های انتخابیه خود را عزل کرد .

روابط عمومی استانداری کهگیلویه بویراحمد در این راستا و در اطلاعیه ای از زبان رئیس ستاد انتخابات استان به همه شایعات و حرف و حدیث ها در این زمینه پایان داد.

سید جواد هشمی با رد این شایعات تعیین فرماندار برای یکی از شهرستان‌ها گفت: هیچ فرمانداری در استان عزل نشده است.

هاشمی شایعات در خصوص تعیین فرماندار معین در یکی از شهرستان‌ها را هم تکذیب کرد و گفت: هیچ فرمانداری در استان عزل نشده و فرماندار معینی هم تعیین نشده است.

او گفت: استاندار طبق روالی که به طور معمول در همه انتخابات مرسوم بوده برای کمک به برگزاری هر چه بهتر و امن انتخابات تصمیم گرفتند برای برخی شهرستانها و بخش ها نماینده‌ای تعیین کند تا به فرمانداران و بخشداران در تسهیل امور فرآیند انتخابات و تا پایان روز رای گیری کمک کنند.

وی با تاکید مجدد بر اینکه هیچ یک از فرمانداران 9 گانه استان برکنار نشده و برنامه ای هم در این رااستا وجود ندارد ، عنوان کرد: تاکنون در روند انتخابات هیچ مشکلی وجود نداشته است و دستگاه‌های اجرایی و حوزه نظارت اقدامات را به خوبی انجام داده اند.