خرم‌آباد - ایرنا - صف های طولانی و گسترده شوق مشارکت در دفاع و حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکیل شده است و به طور قطع پیروز این میدان بار دیگر عزم راسخ و همت والای ملت ایران است.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حالی در موعودگاه ۱۱ اسفند ماه در حال برگزاری است که اینبار فرزندان دیگری به میدان قانونگذاری و تصمیم گیری این خاک پاک وارد شوند که پیروز ترین این رقابت ملت همیشه در صحنه ایران است.

امروز نیز این ملت ایران است که همچون دیگر بارها سنگ تمام گذاشته و حق خود را به این صحنه سیاسی ادا کرده است تا گوی و میدان را به افرادی بسپارد که مدعی توان مدیریت و قانونگذاری هستند و آنان نیز بتوانند آنگونه که ترسیم کرده اند، حق خود را به همین عزم راسخ ملت ایران و میهن خود ادا کنند.

داوطلبانی در جای جای این سرزمین پر افتخار به میدان آمده اند تا کارستانی برای رفع معضلات و مشکلات داشته و امیدآفرین دل های مردم و راهگشای مسیر پر پیچ و خم زندگی جوانان و سرمایه های این کشور زرخیز باشند ، اما نقش اصلی این کارزار مهم را با حضور گسترده و اراده مستحکم این مردم ایفا کردند چه روزهایی که مشتاقانه در پی انتخاب اصلح بودن و چه امروز در صف های طولانی منتظر به صندوق انداختن آرا هستند.

قطره قطره اراده این ملت در کنار همدیگر تبدیل به دریای خروشان غیرت و پایمردی شده است تا تمامی اقشار جامعه پیر و جوان در این صحنه حاضر شوند و رای حمایت از نظام و حمایت از ارکان این نظام مقدس را در کتاب پرافتخار انقلاب اسلامی جمع آوری کنند و در حقیقت امروز تنها کاندیداها نیستند که کسب آرا می کنند ، بلکه بیشترین آرا متعلق به همت و اراده این ملت سرافراز است.

امروز این مردم اثبات کردند که گوشی برای شنیدن حرف ها و توطئه های بی اساس دشمنان و بدخواهان ندارند و با وجود اینکه از وضعیت اقتصادی و معیشتی و بیکاری جوانان درد دلها دارند، اما خوب می دانند حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و بی اعتنایی به این بدگویی ها یک اصل مهم است و هیچگاه از آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی کوتاه نمی آیند.

امروز جشن پیروزی ملت ایران در حالی در میعادگاه اسفند برگزار شده است که همتی وصف ناشدنی در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و راه شهیدان سرافراز و شهید سلیمانی های این نظام چشم هر بیننده ای را خیره و دهان هر بدخواهی را بسته است، چرا که این مردم دست از انقلاب خود نکشیده و همچنان مدافع و حامی جمهوری اسلامی ایران هستند.

مردم لرستان امروز تداعی بهار انقلاب در روزهای قبل از بهار طبیعت هستند، چراکه با وجود سپری کردن روزی زمستانی، بهاری زیبا خلق کردند که شکوفه ها و جوانه های انقلاب چشم نوازی این صحنه را چند برابر کرده و تصاویر گام دوم انقلاب در این دیار ورق زده شد.

امروز روز جشن ملت ایران و غم استکبار است، چراکه ناچار به نظاره ی صحنه های همبستگی این ملت با وجود تحمل تحریم های ظالمانه هستند و خوب می دانند استقامت این ملت چیزی جز عقب نشینی و خواری برای استکبار ندارد.

امروز سیل خروشان غیرت لرستان سیلی محکمی بر صورت شرمگین استکبار جهانی زد تا بار دیگر صحنه های حمایت و پاسداشت این ملت را از انقلاب اسلامی و اهدافش نظاره گر باشند و بدانند نهالی که ۴۵ سال پیش توسط این ملت کاشته شده اکنون درخت تنومندی است که ملت ایران با جان و دل حامی آن هستند و دست بدخواهان را در تجاوز به آن قطع خواهند کرد.

این ملت امروز آمدند تا زنجیر پاسداری از انقلاب اسلامی را بار دیگر در مقابل چشمان جهانیان به نمایش بگذارند و شور و شعف همان نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی را در شعب اخذ رای خلق کنند.

آری اگرچه امروز فرزندان این سرزمین در خود را معرض انتخاب و میدان رقابت گذاشته اند اما حرف آخر صندوق های رای امروز و گزینه نهایی چیزی جز عزم راسخ و همت والای این ملت در دفاع از ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

به گزارش ایرنا لرستان با هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در بهارستان و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد و رای گیری در یک هزار و ۶۵۴ شعبه ثابت و سیار در حال برگزاری است، ۲۵۸ نفر برای انتخابات خانه ملت و سه نفر برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری نامزد هستند و ۳۰ هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی در فرآیند انتخابات استان حضور دارند.