تهران - ایرنا - روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» نوشت: با ادامه پایداری رزمندگان گروه‌های مقاومت فلسطینی در جنگ غزه، ارتش اسرائیل در شوک فرو رفته و خواستار جذب نظامیان و صهیونیست‌های داوطلب برای پیوستن به ارتش شده است.

به گزارش روز جمعه ایرنا، این روزنامه صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم به منظور تقویت قوای خود خواستار جذب فوری هفت هزار و ۵۰۰ نظامی و داوطلب صهیونیست شده است.

در این پیوند، شبکه العهد لبنان گزارش داد که به رغم نشان دادن چراغ سبز آمریکا به دشمن صهیونیستی برای ارتکاب قتل عام و نسل کشی فلسطینیان بی دفاع، ادامه محاصره نوار غزه و سکوت کشورهای غربی مدعی مدافع حقوق بشر نسبت به این جنایات، مقاومت فلسطین برای ۱۴۷ روز متوالی به مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه ادامه می‌دهد.

این شبکه اضافه کرد که در مقابل همه توطئه های کشورهای غربی و همدستی با رژیم صهیونیستی برای نسل کشی فلسطینیان، رزمندگان مقاومت فلسطین از آغاز حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به غزه به‌طور دقیق‌تر متجاوزان را هدف قرار می دهند و هر روز تلفات بیشتری را به ارتش رژیم اسرائیل تحمیل می کنند.

العهد ادامه داد که با ادامه جنگ غزه، نظامیان رژیم صهیونیستی در حال از دست دادن توان خود هستند.

ارتش رژیم اسرائیل دیروز (پنجشنبه) در اطلاعیه ای اعلام کرد که از زمان شروع جنگ غزه تاکنون ۲ هزار و ۷۹۷ نظامی این رژیم زخمی شده اند که یک هزار و ۲۸۳ نفر از آنها از زمان شروع حمله زمینی به نوار غزه مجروح شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه ۳۷۸ افسر و نظامی مجروح این رژیم همچنان تحت درمان قرار دارند، افزود که حال ۳۵ نفر از آنها وخیم است.

در پاسخ به بیش از هفت دهه جنایات رژیم صهیونیستی، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای تلافی حملات «طوفان الاقصی»، جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.