گناوه - ایرنا - رئیس هیات نظارت بر انتخابات در گناوه گفت: ۳۰۰ ناظر خواهران و برادران این هیات بر ۲ انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در شهرستان نظارت دارند.

خدانظر رئوفی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز جشن بزرگ ملت ایران انتخابات ۲ مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی است و ناظران این هیات با امانتداری و اصل بیطرفی بر این امر مهم نظارت می کنند و به مردم شریف اطمینان می‌دهیم که از رای آنها صیانت می شود.

وی افزود: به نامزدهای داوطلب اطمینان می دهیم که از رای آنها در صندوق انتخابات توسط ناظران شورای نگهبان بخوبی پاسداری خواهد شد و اجازه نمی‌دهیم بر هیچ رایی خدشه‌ای وارد شود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات در گناوه تصریح کرد: بمنظور برگزاری انتخابات باشکوه، آموزش‌های لازم در ۲ دوره به صورت عمومی و تخصصی به ناظران که بخشی الکترونیک و بخشی کاغذی و برگ رای بوده ارایه شده است.

وی اظهار کرد: انتخابات در ایران اسلامی اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در یازدهم اسفند محکم و استوار پای صندوق های رای حضور خواهند یافت.

رئوفی مشارکت حداکثری را بسیار مهم دانست و بیان کرد: حضور حداکثری مردم در همه ابعاد زندگی فردی، اجتماعی و پیشرفت ایران بسیار اثرگذار خواهد بود.

وی گفت: هیات نظارت این شهرستان در محل فرمانداری مستقر و با تعامل و همکاری لازم بر روند انتخابات نظارت دارند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای چهار نماینده در حوزه های انتخابیه " بوشهر، گناوه و دیلم"، "دشتستان" ، "دشتی و تنگستان" و " کنگان، دیر، جم و عسلویه " و همچنین انتخاب یک نماینده برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان بوشهر روز ۱۱ اسفندماه در حال برگزاری است.