بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: ملت ایران پشتیبان نظام و انقلاب هستند و تلاش دشمن در این عرصه بی‌فایده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد ضمن دعوت آحاد مردم به حضور در پای صندوق‌های اخذ رای اظهار کرد: امروز همه ما باید به نیت تقویت نظام جمهوری اسلامی در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شویم و به دشمنان ثابت کنیم که ملت ایران همواره در مسیر اسلام و انقلاب ایستادند.

وی اظهار کرد: امروز همه ما باید با نیت مایوس کردن دشمن در ایجاد ترفند و توطئه‌ علیه ایران اسلامی در عرصه انتخابات حاضر شویم و با حضور سبز خود حماسه ای عظیم را رقم بزنیم.

خطیب جمعه بروجرد بیان کرد: باید برای تقویت جبهه مقاومت در انتخابات حاضر شد و قهر با انتخابات و دوری از نظام مشکل هیچ کس را حل نخواهد کرد.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: حماسه ۲۲ بهمن نشان داد که تبلیغات دشمن بی‌اثر بود و امروز ۱۱ اسفند ماه نیز ملت ایران نشان خواهند داد که ترفندهای دشمنان علیه ایران اسلامی و تحریم‌ها همچون گذشته بی‌تاثیر خواهند بود.

وی تاکید کرد: ملت ایران از انقلاب جدا شدنی نیستند، نظامی جمهوری اسلامی متعلق به ملت است.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: ملتی که شهید، جانباز و اسیر و هزینه‌های فراوان داده به پای انقلاب اسلامی ایستاده و هرگز از نظام و ارزش‌های نظام دست نخواهند کشید.

حجت الاسلام حسینی گفت: به سازمان‌های دفاع از حقوق بشر نگاه می‌کنیم متاسف می‌شویم که چگونه شاهد تداوم نسل کشی هستند.

وی با تاکید براینکه اروپا و آمریکا به کمک اسراییل برای نسل کشی فلسطین آمده‌اند، اظهار کرد: باید برای جلوگیری از نسل کشی در فلسطین راه‌های رسیدن مهمات و اسلحه به رژیم غاصب را گرفت و لشکر کشی آمریکا و هم پیمانانش برای کمک به اسراییل راه به جایی نخواهد برد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری گفت: ۱۴ اسفند روز تاسیس کمیته امداد به فرمان امام راحل است انتظار می‌رود در آستانه ایام نوروز و ماه رمضان مردم کمیته امداد را در خدمت رسانی بهتر به نیازمندان یاری کنند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه در اسلام سفارش زیاد به درختکاری شده است، افزود: انتظار می‌رود که با حمایت منابع طبیعی و شهرداری درخت‌های مثمر و مفید کاشت شود.

وی تاکید کرد: ایران اسلامی تقویت شده و جزو کشورهای برتر دنیا در زمینه علوم و فناوری باشد، ایرانیان به دلیل داشتن استعدادهای بالایی که دارند در دنیا همیشه حرفی برای گفتن داشته‌اند.