خرم آباد - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای گفت: مردم امروز صف واحد بودن را نشان دادند که این امر یک پیروزی به نفع ملت و شکستی برای دشمن خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار نعمت‌اله باقری روز جمعه با حضور در شعب اخذ رای استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آمار و گزارش‌ها مردم از ساعت هشت صبح تاکنون حضور جانانه‌ای پای صندوق‌های رای داشته اند.

وی با اشاره به اینکه مردم استان گذشته پربار خود را ثابت کرده اند تصریح کرد: مردم لرستان با حضور خود پای صندوق‌های رای، ولایت‌مداری، انقلابی‌گری و پایبندی به ارزش‌های نظام و انقلاب را ثابت کردند.

وی خطاب به دشمنان ایران افزود: اگر چه ممکن است در ایران مشکلات و یا اختلافات سلیقه‌ای وجود داشته باشد اما هر زمان که پای کلیت نظام، انقلاب و جمهوری اسلامی ایران در میان باشد در یک صف واحد روبروی دشمن خواهند ایستاد.

سردار باقری با بیان اینکه دشمن به دنبال مشارکت ضعیف مردم در انتخابات بود افزود: مجموعه سپاه استان در حوزه برقراری امنیت انتخابات با کمک نیروی انتظامی در بیش از ۶۵۰ صندوق مستقل و تعدادی نیز با کمک نیروی انتظامی در تامین امنیت انتخابات مشارکت داشته است.

فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامنی در فضای انتخابات است، افزود: با همکاری مجموعه‌های نظامی و انتظامی به صورت ویژه نیروی انتظامی و بسیج، امنیت انتخابات لرستان فراهم شده است و تا کنون موضوع امنیتی نداشتیم.

لرستان با هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در بهارستان و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد و رای گیری در یک هزار و ۶۵۴ شعبه ثابت و سیار در حال برگزاری است، ۲۵۸ نفر برای انتخابات خانه ملت و سه نفر برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری نامزد هستند و ۳۰ هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی در فرآیند انتخابات استان حضور دارند.