گنبدکاووس- ایرنا- فرمانده انتظامی گلستان با دعوت مردم برای حضور در پای صندوق‌های اخذ رای، گفت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در این استان با آرامش و امنیت کامل در حال برگزاری است.

به گزارش ایرنا، سردار محمدسعید فاضل دادگر روز جمعه اظهار کرد: روز مهمی برای کشور است و مردم با انتخاب نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی و خبرنگار رهبری، سرنوشت‌شان را تعیین می‌کنند.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب آحاد مردم و تمام افرادی که واجد شرایط رای دادن هستند به عنوان یک حق و تکلیف، وظیفه دارند در انتخابات شرکت کنند.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به برقراری نظم و امنیت انتخابات، گفت: کارکنان انتظامی استان به همراه سایر دستگاه‌های امنیتی با تمام توان مشغول خدمت رسانی به مردم هستند و تا پایان فرایند رای گیری همچنان پای کار خواهند بود.

سردار فاضل دادگر، گلستان را جزو استان‌های پیشتاز در عرصه برقراری نظم در انتخابات دانست و بیان کرد: تمام همکاران مقتدرانه در خدمت امنیت مردم خواهند بود تا برگ زرین دیگری برای استان رقم بخورد.

استان گلستان ۱۴ شهرستان با ۶ حوزه انتخابیه و هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا دو نماینده و حوزه‌های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان، علی‌آبادکتول، رامیان و آزادشهر، گنبدکاووس و نیز حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه هر کدام یک نماینده دارند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح امروز جمعه ۱۱ اسفند در گلستان آغاز شد.