شهریار - ایرنا - شهریاری ها با حضور درپای صندوق های رای یکپارچه و متحد با آرمانهای والای بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایرنا ، فرایند اخذ رای همزمان با سراسر کشور راس ساعت ۸:۰۰ صبح در شهرستان شهریار نیز شروع به کار کرد.

اخذ رای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در تمامی شعب سراسر کشور در حالی از ساعت هشت امروز(جمعه ۱۱ اسفند) برای ۲۹۰ کرسی خانه ملت و ۸۸ کرسی مجلس خبرگان آغاز شده است.

علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار گفت: امروز یعنی ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در ۶۱۵ حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد به حول و قوه خداوند متعال و در سایه توجهات ویژه حضرت ولی عصر (عج) آغاز گردید ؛ در ۲۹۴ شعبه اخذ رای شهرستان شهریار نیز به حمدالله بدون هیچ گونه تعللی سر ساعت مقرر شعبات آغاز به کار نمودند و ان شالله در ساعات آینده شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.

فرماندار شهرستان شهریار رأی خود را به صندوق اخذ رأی انداخت

علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار با حضور در مصلی و مسجد جامع شهریار رأی خود را به صندوق اخذ رأی انداخت.

علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار با حضور در صندوق اخذ رأی گفت: امروز روزی هست که باید به دنیا اتحاد همبستگی ، انسجام و اقتدار ملی را نشان دهیم،دنیا خواهد فهمید که آن همه هزینه تبلیغاتی که برای کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات کردند بیهوده بود، چرا که ملت بزرگ ایران دلبستگی دیرینه ای نسبت به نظام و انقلاب اسلامی دارند.

وی ادامه داد:به فرمایش مقام معظم رهبری انتخابات در یک روز انجام می‌شود اما اثر آن تا چند سال باقی می‌ماند البته ستاد انتخابات برای برگزاری این انتخابات، نزدیک یکسال زیرساخت ها و برنامه ریزی ها و اقدامات لازم را انجام داده اند و تعداد زیادی در کل کشور و همینطور شهرستان شهریار شبانه روز پای کار بوده اند و زحمت ها کشیده شده تا به امروز یعنی ۱۱ اسفند برسیم.

فرماندار شهرستان شهریار ادامه داد: این همه زحمت و تلاش وقتی ثمر میدهد که شاهد حضور حداکثری مردم باشیم که البته به حول و قوه خداوند متعال مطمئنیم مردم اینبار نیز از این آزمون سرنوشت ساز پیروز بیرون خواهند آمد.

فرماندار شهرستان تصریح کرد: چرا که در نهایت پیروز میدان انتخابات مردم هستند، مردم هستند که تصمیم می گیرند و به فرد اصلح اجازه و شایستگی منتخب بودن را می دهند و مطمئنا حضور حداکثری مردم باعث دلگرمی و انگیزه مضاعف فرد منتخب در ادامه مسیر خدمت به مردم خواهد شد.

فرماندار شهرستان شهریار خاطر نشان کرد : من از همینجا از مردم شریف شهرستان شهریار دعوت میکنم در فرصت باقی مانده در شعب اخذ رأی حضور پیدا کنند و حماسه ملی را رقم بزنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا حسینی نوری امام جمعه شهرستان شهریار در شعبه اخذ رأی مصلی و مسجد جامع شهریار حاضر شد و رای خود را به صندوق انداخت.

هاشم امامی رئیس دادگستری شهرستان شهریار و مهدی محمدی دادستان شهرستان شهریار با حضور در مصلی نماز جمعه شهریار رای خود را به صندوق انداختند.

هاشم امامی رئیس دادگستری شهرستان شهریار حضور پرشور مردم را در پای صندوق های رای را خنثی کننده توطئه دشمنان داخلی و خارجی نظام دانست و تصریح کرد: مخالفان نظام در ایام پیش از برگزاری انتخابات از طرق مختلف تلاش کردند با تضعیف اعتماد مردم به نظام، یاس و ناامیدی را جایگزین کنند و ملت را برای حضور در پای صندوق های رای دلسرد کنند.

مهدی محمدی دادستان شهرستان شهریار هم با تاکید بر هوشیاری مردم کشورمان در مقابل دسیسه های دشمنان متذکر شد: مردم بارها ثابت کرده اند همواره برای دفاع از آرمان های نظام در صحنه حاضر هستند.

همچنین اظهار داشتند از ساعات ابتدایی رای گیری با حضورسرزده در شعب اخذ رای بر روند رای گیری نظارت میدانی صورت گرفته تا حقی از نامزدها تضییع نشده و از آرای مردم صیانت شود.

حضور سرزده هاشم امامی رئیس دادگستری شهرستان شهریار و مهدی محمدی دادستان شهرستان شهریار و قضات ویژه انتخابات در شعبه اخذ رای مسجد امیرالمومنین (ع) نصیرآباد باغستان و نظارت بر روند رای گیری رئیس دادگستری شهرستان شهریار: نظارت و پیشگیری لازم برای امنیت و نظارت در سراسر شعب اخذ رأی در شهرستان انجام شده است.

دادستان شهرستان شهریار هم افزود : از مردم شهریار انتظار داریم با تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و مسئولان نظام، حضور و مشارکت گسترده داشته باشند.

حضور قضات ویژه انتخابات و بازرسین و همکاران اداری دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار در مصلی نماز جمعه شهریار از ساعات ابتدایی رای گیری رئیس دادگستری و دادستان شهرستان شهریار به همراه قضات ویژه انتخابات با حضورسرزده در شعب اخذ رای بر روند رای گیری نظارت میدانی صورت گرفته تا حقی از نامزدها تضییع نشده و از آرای مردم صیانت شود.

فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه قدس رای خود را به صندوق انداخت

شهروندان شهر قدس ، وحید گلی‌کانی فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه قدس، هادی حفیظی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت حضرت مهدی موعود(عج) و دیگر مسئولان با حضور در شعب اخذ رای خود را به صندوق انداختند.

لازم به ذکر است تمامی ۱۳۰ شعبه شهرستان قدس در ساعت مقرر فعالیت خود را شروع کردند و درحال حاضر شهروندان ولایتمدار این شهرستان جهت شرکت در این حماسه عظیم در شعب اخذ رای حضور یافتند.