بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: انتخابات محل ظهور قدرت ایران در عرصه بین‌المللی و پشتوانه برای این نظام انقلابی است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری شامگاه جمعه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: انتخابات ایران با حضور اقشار مختلف مردم بار دیگر یک حماسه ملی را ایجاد کرده که در استان بوشهر نیز این وضعیت به خوبی محقق شده است.

وی افزود: این حماسه در ابعاد بین‌المللی اقتداری جدید برای کشورمان به ارمغان می‌آورد و پاسخ محکمی به یاوه گویانی است که در ماه های گذشته به دنبال کاهش مشارکت مردم از هر تلاشی فروگذار نکردند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تصریح کرد: مردم این استان در کنار سایر هم وطنان از ابتدای زمان رای گیری با شور و نشاط در این انتخابات شرکت کرده و آن عده ای که تاکنون به دلیل گرفتاری قادر به شرکت در انتخابات نشدند می توانند در فرصت تمدید شده به صفوف رای دهندگان بپیوندند.

صفایی‌بوشهری ادامه داد: برنده واقعی این انتخابات مردم هستند که همیشه در صحنه های انقلاب حضور داشته و آنها دین خود را به انقلاب و امامین انقلاب ادا کرده اند.

وی عنوان کرد: اکنون نوبت مسئولان رسیده تا با خدمات صادقانه پاسخگوی محبت ها و حضور این مردم باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ضمن تقدیر از کارکرد رسانه ها، یادآور شد: رسانه ها به عنوان مصداق بارز جهاد تبیین در این دوره از انتخابات نیز نقش‌آفرین بودند و در دعوت مردم برای رای دادن نقشی اساسی بر عهده داشتند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای چهار نماینده در حوزه های انتخابیه " بوشهر، گناوه و دیلم"، "دشتستان" ، "دشتی و تنگستان" و " کنگان، دیر، جم و عسلویه " و همچنین انتخاب یک نماینده برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان بوشهر روز ۱۱ اسفندماه برگزار می شود.

انتخابات دوازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری با رای گیری در ۸۷۳ شعبه اخذ رای این استان راس ساعت هشت صبح همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

در این دوره از انتخابات از جمعیت یک میلیون و ۲۰۹ هزار نفری این استان ۸۰۴ هزار و ۱۰۷ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.