بهارستان - ایرنا - فرماندار بهارستان گفت: تنظیم بازار کالاهای اساسی باید منجر به رضایت مردم شود و پیگیری نحوه صحیح توزیع و ارائه مناسب کالاهای مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال و ماه مبارک رمضان از اولویت های مهم ستاد تنظیم بازار است.

به گزارش ایرنا، عبدالله نوحی روز دوشنبه جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان بهارستان با تأکید بر تشدید نظارت و بازرسی‌های دقیق بر بازار و رصد قیمت‌ها به صورت مستمر اظهار داشت: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها توسط برخی افراد فرصت طلب باید کنترل و نظارت مستمر بر قیمت‌ها وجود داشته باشد و با متخلفان مطابق قانون برخورد شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروز قرار داریم، تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و تشدید کارهای نظارتی و پایش بازار در اولویت است.

این مسئول اضافه کرد: فروشگاه های عرضه مواد غذایی و بویژه کالاهای اساسی باید قیمت های واحد و مصوب داشته باشند و تفاوت قیمت در سطح شهرستان نداشته باشیم، فروشگاه ها و مباشران باید جلوی مغازه ها بنر بزنند که مردم از محل عرضه کالا های تنظیم بازاری آگاهی داشته باشند.

نوحی با تأکید بر رعایت مسائل بهداشتی افزود: سلامت و امنیت غذایی مردم به عنوان اولویت اول در بازدیدها و بازرسی ها مدنظر باشد.

رئیس کارگروه تنظیم بازار شهرستان بهارستان یادآور شد: جلسات کارگروه تنظیم بازار تا آخر سال باید هفتگی برگزار شود.

وی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات اظهار داشت: حضور مردم نه بزرگ به دشمنان و مستکبران بود و ملت ایران با این حضور نشان دادند، که فریب تبلیغات دشمن را نخواهند خورد.

فرماندار بهارستان با بیان اینکه تلاش مجموعه ستاد انتخابات و عوامل هیأت اجرایی و هیأت نظارت پیرو فرمایش مقام معظم رهبری بر صیانت از رأی مردم قرار گرفت، افزود: انتخابات در حوزه انتخابیه فرعی بهارستان در صحت و سلامت برگزار شد.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.