اصفهان - ایرنا - نخستین اجرای کنسرت علیرضا قربانی امشب (سه شنبه) در مجموعه سیتی سنتر اصفهان با نظم و آرامش در حال برگزاری است. 

به گزارش ایرنا، با توجه به حاشیه های پیش آمده در راستای برگزاری این‌کنسرت در روزهای اخیر، قائم مقام و معاون حقوقی وزیر فرهنگ و ارشاد با دستور شخص وزیر و در پی رفع دغدغه متدینان نسبت به رعایت موازین قانونی و شرعی در اجرای نخست این خواننده حضور دارند.

شب اول کنسرت علیرضا قربانی که قرار بود از ۱۴ اسفند آغاز شود، به دلیل برخی ناهماهنگی ها برگزار نشد و امشب اولین شب اجرای گروه قربانی در اصفهان است.

باید بیشتر از این ها به هنرمندان اعتماد کنیم

علیرضا قربانی در شروع اجرای امشب خود گفت: «ما به‌عنوان فرزندان این سرزمین، هنجارهای آن را می‌شناسیم و همیشه با نگاه پر از احترام و حرمت به آن‌ها می‌نگریم و سعی می‌کنیم آن‌ها را رعایت کنیم. حرمت همه عزیزانی که در شهر حضور دارند و در آن زندگی می‌کنند و یکسری مقدساتی دارند که برای بعضی‌ها کمرنگ‌تر و پررنگ‌تر است را با نگاه پر از مهر می‌بینیم و بنظرم رسید باید بیشتر از این‌ها به هنرمندان اعتماد بکنیم.»

سیدمهدی سیدین نیا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اصفهان روز سه شنبه در مصاحبه ای در این خصوص گفته بود: از امشب (۱۵ اسفند) کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان طبق برنامه قبلی برگزار خواهد شد و در تلاش هستیم برای افرادی که بلیت‌های اجرای شب گذشته را تهیه کرده بودند، با هماهنگی گروه، سانسی ویژه در نظر بگیریم.