به گزارش ایرنا، «رحیم سرهنگی» روز سه شنبه در چهارمین نشست ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی با اشاره به سفر شمار زیادی از هموطنان با خودروهای شخصی و از طریق مسیر دریا به جزیره کیش اظهار کرد: نوبت دهی در بندر کیش هم اینک از طریق سامانه انجام میشود و مشکلات مربوط به این حوزه رفع شده است.
وی تصریح کرد: تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته از گردشگران در بنادر مبادی ورودی پیش بینی شده است و برای سهولت تردد و افزایش تعداد شناورهای استاندارد در بخش مسافری و خودرویی به نحوی برنامه ریزی شده که امسال با مشکلی مواجه نشویم.
او از مدیران بندر کیش خواست تا پیش بینیهای لازم برای به کارگیری کشتیهای استاندارد برای حمل وسایل نقلیه و شناورهای بزرگ در شرایط نامساعد جوی انجام شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بر ارائه خدمات با کیفیت در کمپهای مسافری و پیش بینیهای لازم برای اطلاع رسانی به موقع به گردشگران از جمله در شرایط نامساعد جوی تاکید کرد و افزود: همکاری و تعامل تمامی کمیتههای ستاد نوروزی باعث رضایت گردشگران خواهد بود.
وی یادآور شد: می توان با بسیج تمام امکانات و برنامه ریزی درست زمینه لازم برای تثبت خاطره های ماندگار گردشگران کیش را فراهم کرد.
سرهنگی همچنین برنامه ریزی و هماهنگی درخصوص تامین و کنترل نرخ بلیط هواپیما را یکی از مهمترین عوامل در ایجاد رضایت گردشگران عنوان کرد و گفت: به منظور سنجش رضایت گردشگران از خدمات ارائه شده در کیش، نظرسنجی در مبادی خروجی انجام میشود.
«سرهنگی» همچنین از برنامه ریزی برای تامین دارو و رسیدگی به وضعیت پذیرش بیماران در بیمارستان، همکاری بیمارستان ها و مراکز درمانی و هلال احمر در ایجاد مکانی موقت برای پذیرش بیماران سرپایی، حضور پزشک در کمپهای اسکان، برنامه ریزی برای برگزاری رویدادهای متنوع و سرگرم کننده، هماهنگی برای کنترل ترافیک با توجه به تعداد بالای خودروی ورودی، ذخیره سازی آرد، سوخت و آب خبر داد.
به گزارش ایرنا، در ابتدای جلسه هر یک از روسای کمیتههای مختلف ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی کیش گزارشی از اقدامات انجام شده مطرح کردند.