یاسوج- ایرنا- مراسم تشییع پیکر پاک شهید والامقام عرصه امنیت سرباز وظیفه «هادی راستگو » روز پنجشنبه با حضور قشرهای مختلف مردم ولایمت مدار و شهید پرور و جمعی از مسئولان اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی کهگیلویه وبویراحمد در شهر یاسوج تشییع و در زادگاهش روستای گنجه ای به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا، مردم شهید پرور پیکر شهید مدافع امنیت "هادی راستگو " را از مقابل ستاد انتظامی استان تا میدان هفتم تیر یاسوج تشییع و دوباره با آرمانهای شهیدان انقلاب اسلامی بیعت کردند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: فداکاری و جان‌فشانی شهدا، ایثارگران و همچنین صبر و ایستادگی خانواده‌های آنان بر کسی پوشیده نیست.

سید جواد هاشمی افزود: سرباز وظیفه «هادی راستگو» در حال انجام وظیفه در یک درگیری خانوادگی و مسلحانه با اسلحه برنو از ناحیه سر و صورت مجروح و حین انتقال به بیمارستان به فیض شهادت نائل شد و گروهبان یکم «سید محمدرضا روانسالار» نیز از ناحیه پا مجروح شد.

وی تصریح کرد: همچنین گروهبان یکم "سید محمدرضا روان سالار" نیز از ناحیه پا مجروح شد.

همچنین سرهنگ حمیدرضا اکبری، جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز پنجشنبه و پیش از مراسم تشییع شهید هادی راستگو) قاتل نیز در ارتفاعات یکی از استان های همجوار و با هماهنگی پلیس اطلاعات استان دستگیر شد.

وی بیان کرد: عوامل و افرادی که در متواری کردن و جابه جایی شخص قاتل نیز ظرف روزهای گذشته نقش داشتند شناسایی و دستگیر شدند.