تهران- ایرنا- رییس سازمان اداری و استخدامی گفت: در این دولت برای استخدام به دنبال فرصت برابر هستیم و به جوانان کشورم می‌گویم که برای آزمون‌های پیش رو آماده باشند.

به گزارش پنجشنبه‌شب ایرنا، میثم لطیفی در جشنواره ملی جوانان ایران اظهار کرد: هدف ما ایجاد فرصت برابر برای همه است تا تمامی جوانان کشورمان حتی در مناطق محروم هم بتوانند از این شرایط بهره ببرند.

وی ادامه داد: مسیری را در بنیاد امور نخبگان تعریف کردیم، اما تعریف ما با مفهوم کلی نخبگی فرق دارد. در این طرح، فرد باید توانایی‌هایش متناسب با فضای کاری مرتبط باشد و تانون ۱۳۰ هزار مجوز صادر شده است.

رییس سازمان اداری و استخدامی یادآور شد: این مسیر ادامه خواهد داشت و جوانان نخبه‌ای که در شهرستان‌های دور هم هستند فرصت حضور در این طرح را داشته و همه از یک فرصت برابر بهره می‌برند.

لطیفی گفت: در دولت جوان‌گرایی را در دستور کار داریم. سخنگوی دولت دهه ۶۰ است. معاون رییس جمهور و چند وزیر دولت هم دهه شصتی هستند و این یک فرصت برای جوانان امروز ایران زمین است.

وی ادامه داد: پیشنهادی هم دارم؛ ایده‌ای داریم به نام طرح اوج که پیشنهاد می‌کنم طرح جوانان برتر ایران را در جمع‌آوری کنیم و با هماهنگی دستگاه‌های مختلف آن را اجرایی و عملیاتی کنیم.