تهران- ایرنا- بسته ورزشی ایرنا در نوزدهمین روز اسفندماه به عدم تغییر تاریخ دربی، تمجید شورای المپیک آسیا از قهرمان پاراتیراندازی کشورمان و سایر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

نوزدهم اسفندماه ۱۴۰۲ با اخبار مختلفی از حوزه ورزش ایران و جهان همراه بود که روی خروجی سرویس ورزشی خبرگزاری ایرنا منتشر شد. گزیده این اخبار را می‌توانید در ادامه بخوانید.

تجلیل شورای پارالمپیک آسیا از مادر قهرمان ایرانی

شورای المپیک آسیا با گرامیداشت روز زن از ۲ بانوی پرافتخار ایران در ادوار پارالمپیک تجلیل کرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

سایه‌روشن‌های هفته نوزدهم؛ خط‌ونشان سرخابی‌ها برای دربی در روزهای سیاه سپاهان

هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال با برد استقلال و پرسپولیس برابر حریفان قبل از دربی این هفته و افزایش شمار شکست‌های متوالی سپاهان به عدد ۵ پیگیری شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

پشت پرده عدم توافق فدراسیون والیبال با گاردینی

فدراسیون والیبال مذاکراتی با مربی مطرح ایتالیایی داشت اما این مذاکرات به یک دلیل مهم ادامه پیدا نکرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

زمان دربی ۱۰۳ تغییر نمی‌کند

دربی ۱۰۳ پایتخت میان تیم‌های استقلال و پرسپولیس، در همان تاریخ قبلی و بدون تغییر برگزار خواهد شد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

تیم ملی تنیس روی میز چگونه المپیکی می‌شود؟

رئیس فدراسیون تنیس روی‌میز گفت: بخت نخست رزرو تیمی المپیک هستیم. اگر تیمی انصراف دهد ما به سهمیه تیمی می‌رسیم اما محال است که تیمی انصراف دهد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

درویش: زمان دربی برای پرسپولیس مهم نیست/ تسلیم دلالان نشدم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نسبت به شایعات در خصوص منفعت این تیم از تغییر زمان بازی بزرگ فوتبال ایران واکنش نشان داد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

کسب نقره آسیا توسط واترپلوئیست‌های جوان ایران؛ نسلی طلایی با آینده‌ای روشن

جوانان واترپلو ایران با شکست مقابل ژاپن در فینال مسابقات قهرمانی جوانان آسیا مدال نقره آسیا را کسب کردند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

دومین داور زن دربی ۱۰۳ مشخص شد

رئیس فدراسیون فوتبال، دومین داور زن دربی ۱۰۳ پایتخت برای اتاق VAR را معرفی کرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

مسیر ناهموار کاپیتان برای حضور در المپیک/ احتمال محرومیت مختاری از سوی اتحادیه جهانی

محرومیت چند ماهه کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی شرایط سختی را برای حضور وی در المپیک پاریس فراهم کرده است.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

دفاع آنچلوتی از ستاره برزیلی: «دست از سر آزار و اذیت وینیسیوس بردارید»

- سرمربی رئال مادرید با دفاع از ستاره‌ برزیلی‌ گفت: هرگز اتفاق نیفتاده است که بازیکنی با چنین استعدادی تا این اندازه، مورد آزار قرار بگیرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.