مهاباد- ایرنا - فرماندار ویژه مهاباد گفت: همه ادارات خدمات رسان نسبت به آماده کردن زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای ارایه خدمات رفاهی مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی، برنامه ریزی و اقدام کنند. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عباسی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی خدمات سفر مهاباد افزود: شهرستان مهاباد باتوجه به پیش بینی های صورت گرفته پذیرای تعداد قابل توجهی از مسافران و گردشگران خواهد بود و نیاز است با عزمی جدی و مدیریت واحد برای خدمت رسانی مناسب به آنها اقدام شود.

وی بیان کرد: استقرار پایگاه های خوش آمد گویی و پذیرایی در ورودی و همچنین ارایه راهنمایی سفر در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: باتوجه به مشکلات ترافیکی که در خیابان های منتهی به هسته مرکزی و بازارچه ها در تعطیلات ایجاد می‌شود، از هم اکنون دستگاهها و نهادهای مرتبط برای حل آن تدبیر و برنامه ریزی کنند.

عباسی ادامه داد: کشیک ادارات و نفرات برای روزهای تعطیل ارایه شود تا در طول تعطیلات امکان ارایه خدمات به مسافران با مشکل مواجه نشود.

وی گفت: تعمیر سرویس های بهداشتی پارک و پایانه های مسافربری، تامین آب آشامیدنی، نظارت بهداشت بر بازار و موادغذایی در ایام نوروز و تعطیل شدن فعالیت های عمرانی مدنظر مسوولان مرتبط از جمله کمیته های ستاد تسهیلات سفر قرار گیرد.

وی افزود: نصب علایم راهنمایی و رانندگی در مسیرهای ارتباطی و معرفی اماکن گردشگری و مسیرهای نیز باید از هم اکنون انجام شود.

در ادامه این جلسه، مسوولان کمیته‌های حمل و نقل، امنیتی و ترافیک، اسکان، بهداشت و شهرداری ها مطالبی در مورد فعالیت‌های خود بیان کردند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.