یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: یک هزار و ۱۵۰ گروه جهادی عمومی و ۵۶۰ گروه جهادی تخصصی زیر پوشش به تجهیزات کامل مورد نیاز مجهز شدند تا وظایف را بهتر و در اسرع وقت در استان انجام دهند.

سردار " حسین زارع کمالی" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به طور مثال گروه‌های عمرانی دارای تجهیزات عمرانی مخصوص خود و همچنین گروه‌های آموزشی جهادی در ۱۲ شهرستان استان نیز برخوردار از تجهیزات آموزشی شدند.

وی با قدردانی از اعضای گروه‌های جهادی عمومی و تخصصی که سالانه بی‌منت و مخلصانه در خدمت مردم و کشور هستند ادامه داد: گروه‌های جهادی برای اینکه ماموریت‌های محوله را انجام دهند به تجهیزات نیاز داشتند که موضوع پیگیری و اقدام شد.

این مسئول بیان کرد: گروه‌های جهادی در ۲ بخش عمومی و تخصصی با حضور جهادگران علاقه‌مند از اقشار مختلف مردم ولایی و انقلابی، سالانه بر حسب ضرورت در زمینه‌های قرآنی، عمرانی، فرهنگی، آموزشی، امنیت غذایی و بهداشتی در استان به ارائه خدمات می‌پردازند.

زارع کمالی افزود: سپاه الغدیر در راستای حمایت از گروه‌های جهادی، پهنه‌های جهادی را در سطح استان ایجاد کرده و این پهنه‌ها نسبت به تخصص گروه‌های جهادی تجهیز شدند و تقویت آنها با همکاری دولت و همراهی مردم و خیران در دستور کار است.

استان یزد ۳۲۰ هزار بسیجی و بیش از ۲ هزار پایگاه مقاومت دارد.