دزفول - ایرنا - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: طرح نوروزی تشدید نظارت بهداشت از ۳۵۰۰ واحد صنفی و ۱۳۰ مرکز عمومی، خدماتی و اقامتی در این شهرستان آغاز شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول، مهشید عصار دوشنبه شب با بیان اینکه این طرح تا ۲۵ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد گفت: با توجه به همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان علاوه بر گشت های روزانه، نظارت بر تمامی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی به طور خاص در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: ۳۵۰۰ واحد صنفی، ۱۳۰ سامانه آبرسانی و همچنین کمپ های نوروزی، مراکز تولید و عرضه زولبیا و بامیه ، مساجد و پایانه های مسافر مورد بازدید و ارزیابی بهداشتی قرار می گیرند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول تصریح کرد: ۳۸ کارشناس بهداشت محیط زیر نظر معاونت بهداشت در قالب تیم های ۲ نفره فعالیت خود را آغاز کردند.

به گزارش ایرنا، شهروندان و مسافران عزیز می توانند در صورت هرگونه شکایت بهداشتی و یا عدم رعایت بهداشت فردی توسط کارکنان مراکز تهیه توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی با تلفن ۱۹۰ تماس بگیرند تا در اسرع وقت به شکایات آنها رسیدگی شود.