زاهدان- ایرنا- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بر اثر انفجار ترقه و نارنجک دستی در شب چهارشنبه سوری در این شهرستان ۱۶ نفر مصدوم شدند.

علی عبدالرزاق روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این ۱۶ نفر بر اثر انفجار ترقه و نارنجک دستی از ناحیه دست، پا، چشم و صورت دچار سوختگی سطحی شدند که ۱۴ نفر از بیمارستان‌ها ترخیص و ۲ نفر نیز همچنان بستری هستند.
وی با بیان اینکه آسیب دیدگان در رنج سنی ۱۱ تا ۱۸ سال هستند ادامه داد: ۱۳ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه موتورلانس و ۳۲ نفر از نیروهای اورژانس ۱۱۵ در روز سه شنبه در آماده باش کامل بودند.
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: شب گذشته همکاران ما در تمامی شهرستان‌های سیستان و بلوچستان، در محل‌های برگزاری جشن چهارشنبه سوری مستقر بودند تا در سریعترین زمان ممکن به بالین آسیب دیدگان برسند.
وی افزود: آسیب به چشم‌ها و دست‌ها نیز جزو بیشترین آسیب‌هایی است که در ایام چهارشنبه‌سوری به افراد وارد می‌شود، خواسته ما از خانواده‌ها این است که بیشتر مراقب فرزندانشان باشند.