ساری- ایرنا- استاندار مازندران گفت: با توجه به اینکه این خطه مقصد همه هموطنان عزیز در تعطیلات نوروزی است ، آمادگی کامل برای حضور و میزبانی از مسافران و گردشگران در استان بوجود آمده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید محمود حسینی پور روز چهارشنبه در رزمایش ترافیکی نوروزی مازندران افزود: پلیس در کنار گروه های امدادی و خدماتی در همه نقاط استان مازندران آماده ارایه خدمات نوروزی هستند.

وی ادامه داد: پلیس مازندران برای امنیت و آرامش هموطنان آمادگی کامل دارد.

استاندار مازندران با بیان اینکه استان با همت پلیس و دیگر دستگاه خدماتی در شادی آخرین چهارشنبه سال کمترین مصدومیت را در سطح کشور داشته است ، اظهارداشت: افراد بسیار محدود به عنوان رانندگان حادثه ساز امنیت مردم را در جاده های مازندران به خطر می اندازند که پلیس از طریق کنترل های محسوس و غیر محسوس برخورد جدی و بدون تعارف با آنان خواهد داشت.

حسینی پور تصریح کرد: امروز مسوولیت مسوولان و دست اندرکاران نظام به واسطه حضور پر شور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دو چندان شده است.

وی خاطر نشان کرد: ارایه خدمات مطلوب و مورد نیاز مردم در تعطیلات نوروزی که مصادف با بهتر قرآن نیز شده است ، مورد اهتمام همه مسوولان مازندران به خصوص پلیس و دستگاه های خدمات رسان است.

رزمایش طرح امنیتی، انتظامی، ترافیکی و امدادی نوروزی با عنوان آرامش و امنیت سفر در بهار قرآن و طبیعت امروز چهارشنبه با حضور رییس پلیس راهور فراجا و استاندار مازندران در ساری برگزار شد.

همزمان با برگزاری رزمایش ترافیکی نوروزی، نیروهای خدمات رسان شامل پلیس راه، اورژانس، راهداران و جمعیت هلال احمر به جاده های اصلی مازندران اعزام شدند.