تهران‌ بزرگ - ایرنا - رییس مرکز سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرک از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در محله مجیدیه تهران خبر داد و گفت: ۲ متهم‌ دستگیر شده با تکمیل تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا تحویل شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ‌ سعید راستی روز چهارشنبه اظهار کرد: دیروز ماموران مرکز عملیات این سازمان خبری در خصوص تیراندازی ۲ نفر از اراذل و اوباش در شرق تهران دریافت کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت در محله مجیدیه به سمت فردی حمله ور شده و به طرف او تیراندازی کرده‌اند که این اقدام موجب جراحت این فرد شده و متهمان نیز بلافاصله محل درگیری را ترک کرده بودند.

سرهنگ راستی اضافه کرد: به محض دریافت این خبر، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات پایتخت قرار گرفت و در همین خصوص عاملان این درگیری مسلحانه که ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار و شرور منطقه بودند، شناسایی شدند.

رییس مرکز سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ ادامه داد: با شناسایی هویت بدست آمده مشخص شد متهمان سابقه دار هستند لذا مخفیگاه این افراد و تردد آنان تحت کنترل پلیس در آمد و در یک عملیات منسجم هر ۲ نفر دستگیر شدند.

کشف ۳۵ میلیارد ریال پوشاک قاچاق در جنوب تهران
 رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف ۲۰ هزار ثوب پوشاک قاچاق به ارزش ۳۵میلیارد ریال در جنوب شهر خبر داد.
سرهنگ کارآگاه  مهدی افشاری در این خصوص بیان کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر دپوی مقدار قابل توجهی پوشاک خارجی در یک انبار کالا در جنوب تهران بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز  این پلیس قرار گرفت. 
وی عنوان کرد: بررسی های اولیه نشان از این داشت،  فردی  مقادیر فراوانی پوشاک خارجی قاچاق بدون مجوزهای قانونی با استفاده از خودروهای شوتی طی چند نوبت در این مکان  تخلیه و  دپوکرده است. 
به گفته سرهنگ افشاری، کارآگاهان پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مقام قضائی از انبار بازدید  و ۱۹ هزار و ۱۴۸ عدد شال  و روسری، یک هزار و ۳۱ عدد تیشرت، ۱۱۰ عدد شلوار و یک هزار و ۹۰  جفت کفش مجلسی خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.
وی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۳۵میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شد.
سرهنگ افشاری گفت: مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، به طور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از شهروندان تقاضا می شود علاوه بر نخریدن کالاهای قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از یک و نیم کیلوگرم هروئین از سوداگر مرگ
همچنین سرهنگ رضا صادقی پور سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری قاچاقچی حرفه ای مواد مخدر در تهران خبر داد. 
وی گفت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ ، ماموران کلانتری پایانه مسافربری شرق با انجام اقدامات پلیسی گسترده دریافتند یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر قصد دارد با استفاده از پایانه شرق به مقصد اصفهان شهر تهران  را ترک کنند.
سرهنگ صادقی پور عنوان کرد : با اقدامات پلیسی متهم شناسایی و فعالیت مجرمانه وی تحت  کنترل در آمد.
وی ادامه داد: با رصد لحظه به لحظه فعالیت های سوژه، ماموران موفق شدند متهم را در یک عملیات پلیسی دستگیر  و در بررسی های  بیشتر از کیف همراه وی یک کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین کشف کردند.
سرکلانتر یازدهم  پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به همراه مواد مکشوفه برای  سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.