تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

همدان- ایرنا- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت همدان با اشاره به اجرای طرح ویژه نظارتی از ابتدای اسفندماه در سراسر استان گفت: این طرح با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان تشدید شده است.

احمد شانیان روز چهارشنبه در بازدید و نظارت میدانی از بازار همدان افزود: نظارت و بازرسی از بازار همدان با هدف ایجاد آرامش در فضای بازار در حال اجراست و در روزهای اخیر شدت گرفته است.

وی با اشاره به دغدغه دولت سیزدهم نسبت به معیشت و سفره مردم تاکید کرد: رصد و پایش مستمر بازار توسط نیروها و تیم‌های نظارت و بازرسی به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

مدیرکل صمت استان همدان با قدردانی از همراهی و همدلی اصناف و بازاریان با مردم خاطرنشان کرد: در راستای ساماندهی بازار و کنترل قیمت ها نیازمند همراهی و مشارکت بیشتر بازاریان و اصناف هستیم.

وی از شهروندان خواست شکایت و نارضایتی از واحدهای صنفی را در سامانه ۱۲۴ ثبت کنند تا در اسرع وقت توسط بازرسان صمت مورد رسیدگی قرار بگیرد.

در آستانه سال نو و به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان دکتردر بازدید میدانی از بازار شهر همدان با کسبه و بازاریان به صورت چهره به چهره دیدار و روند فعالیت بازرسان و نظارت های میدانی را بررسی کرد.

نظارت و بازرسی های صمت همدان از ابتدای اسفند با حضور ۱۰ تیم در سطح شهرستان همدان و ۲۵ تیم در سطح استان با هماهنگی سایر دستگاه های اجرایی از جمله تعزیرات، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، علوم پزشکی و دامپزشکی آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد.