شرکت بیمه سرمد موفق به تمدید گواهینامه‌ بین‌المللی استاندارد (ایزو) در حوزۀ سیستم‌های مدیریت کیفیت شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، در هفتۀ پایانی اسفندماه سال جاری، در راستای تمدید گواهینامه‌های سیستم مدیریت کیفیت (ISO9001) و سیستم مدیریت ریسک (ISO 31000) و مشتری‌مداری (ISO10002, ISO 10003, ISO 10004) ممیزی مراقبتی دوم جلساتی با حضور مدیران شرکت بیمه سرمد برگزار شد و گواهینامه‌های ISO بدون هیچ‌گونه عدم انطباقی تمدید گردید.

بیمه سرمد از سال 1397 در جهت بهبود کیفیت ارائۀ خدمات به مشتریان استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت و مدیریت ریسک را در سازمان پیاده‌سازی نمود و گواهینامه مربوطه را دریافت کرد. همچنین برای اولین بار از سال 1400 به دلیل اهمیت بیشتر مشتریان و نیاز و انتظار ذی‌نفعان، شرکت تصمیم به دریافت استانداردهای مشتری‌مداری گرفت و موفق به اخذ گواهینامه‌های مربوطه گردید.

گفتنی است ممیزی مراقبتی بیمه سرمد توسط شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران (TUV AUSTRIA) انجام شده است.