سنندج- ایرنا- سرپرست فرمانداری شهرستان بانه گفت: نظارت جدی باید بر بازار شب عید و همچنین ماه مبارک رمضان در این شهرستان انجام شود.

به گزارش ایرنا، احسان درویشی روز پنجشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بانه اظهار کرد: شرایط باید به گونه ای فراهم شود که مردم بهره کافی را از این دو عید مبارک ببرند لذا رصد مستمر بازار و تشدید نظارت از سوی بازرسان در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه تنظیم بازار کالاهای اساسی باید منجر به رضایت شهروندان شود، اضافه کرد: پیگیری نحوه صحیح توزیع و عرضه مطلوب کالاهای مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال و آغاز ماه مبارک رمضان از اولویت های مهم ستاد است.

سرپرست فرمانداری شهرستان بانه ادامه داد: در راستای تامین رفاه حال شهروندان، دستگاه های نظارتی باید بازدید میدانی از بازار به منظور توزیع کالاهای مرتبط با این ایام را به طور مستمر در برنامه داشته باشند.

درویشی بر برخورد با تخلفات بازار هم چون گران فروشی، کم فروشی، احتکار و عدم درج قیمت تاکید کرد و گفت: افزون بر فعالیت معمول خبازی های سطح شهر، چند خبازی برای کشیک و ارائه خدمت به شهروندان و مسافران نوروزی در این ایام برنامه ریزی شود و به طور مستمر هم مورد بازرسی قرار گیرند.