کرمانشاه - ایرنا - منوچهر صمدی، خبرنگار ایرنا مرکز کرمانشاه، تنها برگزیده این استان در جشنواره منطقه‌ای گاز و رسانه استان کردستان شناخته شد.

به گزارش ایرنا، سومین جشنواره منطقه‌ای گاز و رسانه کردستان با حضور خبرنگاران رسانه های استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام، همدان و آذربایجان غربی با حضور استاندار کردستان و شماری از مدیران کل دستگاه های مختلف روز پنجشنبه هفته گذشته به میزبانی شرکت گاز استان کردستان برگزار شد.

در این جشنواره و براساس رای هیات داوران منوچهر صمدی خبرنگار ایرنا مرکز کرمانشاه توانست تنها عنوان کسب شده استان را با دریافت رتبه سوم بخش مصاحبه به خود اختصاص دهد.

در این جشنواره همچنین از ایرنا مرکز سنندج، کلثوم مومنی در بخش گزارش حائز رتبه دوم شد، وریا کرمی در بخش‌های مصاحبه و خبر رتبه دوم را به خود اختصاص داد و سیدمصلح پیرخضرانیان در بخش عکس رتبه سوم را بدست آورد.

شرکت گاز کردستان بعد از برگزاری ۲ دوره موفق جشنواره گاز و رسانه در استان، دور سوم را بصورت منطقه‌ای و با حضور استان‌های همدان، کرمانشاه، ایلام، لرستان و آذربایجان غربی برگزار کرد که در این دوره ۴۱۳ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود.

فرهنگ‌سازی در مورد مصرف بهینه گاز، استفاده صحیح از گاز طبیعی، اطلاع‌رسانی از خدمات شرکت گاز در استان‌ها و به ویژه مناطق مرزی کشور، قدردانی از تلاش‌ها و زحمات خبرنگاران و رسانه‌ها در راستای انعکاس خدمات شرکت گاز و فرهنگ‌سازی در راستای رعایت ایمنی در مصرف گاز، از اهداف برگزاری این جشنواره است.

«خبر»، «مصاحبه»، «گزارش»، «فیلم خبری و مستند»، «عکس» و «موشن‌گرافیک» از بخش‌های این جشنواره و گاز، مصرف بهینه و صرفه‌جویی، توسعه گازرسانی، گاز و ایمنی، نقش گازرسانی در پیشگیری از تخریب منابع طبیعی و محیط زیست، نقش گازرسانی در توسعه صنعت و تولید نیز از محورهای آن بود.