به گزارش ایرنا، محمد محسنی روز شنبه در بازدید از مراکز خدماتی بهداشتی و سرویسهای بهداشتی شهر بندرعباس افزود: همچنین ۴۰ تابلو راهنمای سرویس بهداشتی و ۱۶۰ برچسب سامانه رسیدگی به شکایات نیز در مسیرهای تردد مسافران و گردشگران نصب شده است.
وی بیان کرد: با توجه به تاکید مقام عالی وزارت، نظارت و ساماندهی سرویسهای بهداشتی در ایام نوروز، بهصورت مستمر در دستورکار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قرار دارد.
️دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان اظهار کرد: استان هرمزگان باهم افزایی و تعامل با سایر دستگاههای خدمات رسان، شرایط خوبی برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی را دارا است.
محسنی یادآور شد: سامانه ۰۹۶۲۹ بهصورت ۲۴ ساعته شکایات مردمی را ثبت و پیگیری میکند و مسافران و گردشگران میتوانند در صورت هرگونه مشکل با این سامانه در ارتباط باشند.
به گزارش ایرنا، تشکیل تیمهای نظارتی بازدید از تاسیسات گردشگری، آموزش جوامع محلی، استقرار ستاد استقبال در مبادی ورودی شهرستانها، برپایی غرفههای صنایعدستی در ورودی شهرها، صدور مجوز شناور تفریحی، برپایی سفره هفتسین در نقاط ورودی و اماکن تاریخی و همچمنین برگزاری جشنوارههای فرهنگی و نوروزگاه در اماکن تاریخی از دیگر برنامههای ستاد اجرایی خدمات سفر هرمزگان در نوروز ۱۴۰۳ است.