به گزارش ایرنا از شرکت رجا، "علیرضا علیسلیمانی" با اعلام این خبر افزود: این شرکت برنامهها و اقداماتی را در حوزه تجهیز و راهبری قطارها، نگهداری، بهبود و آمادهسازی تجهیزات فنی قطارها، آمادگی ماموران موظف و نظارت بر خدمات ارائه شده در قطارها برای افزایش مطلوبیت سفر برای هموطنان و کسب افزایش رضایتمندی آنان در دستور کار قرار داده است.
وی گفت: از جمله اقدامات انجام شده در حوزه تجهیز و راهبری قطارها میتوان به نوسازی فرشهای کوپهها و راهروها، نوسازی ملحفهها و لوازم خواب، نوسازی روکش تختها و صندلیها و نوسازی پردهها اشاره کرد.
این مسوول اظهار داشت: جرمگیری داخلی، نوسازی و بهسازی تجهیزات سرویسهای بهداشتی، تعمیرات سالیانه واگنها، رنگآمیزی کامل بدنه، تعمیر اساسی سپتیک و بهبود سیستم صوتیوتصویری واگنها از اقدامات انجام شده در حوزه تجهیز فنی قطارها است.
رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی ۱۴۰۳ شرکت رجا افزود: تبیین لزوم رعایت موازین اسلامی از سوی ماموران موظف قطارها و مسافران، برگزاری دورههای آموزش ضمن خدمت برای ماموران موظف، تحویل البسه و کفش سازمانی به همه ماموران قطارها برای آمادگی بیشتر برای ایام پیک نوروز، طراحی و دوخت لباس جدید برای مهمانداران قطارهای پنج ستاره زندگی نیز از جمله اقدامات انجام شده است.
علیسلیمانی به بازدید از قطارهای مسافری با محوریت رفع نارساییهای احتمالی قبل از شروع پیک نوروز ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: علاوه بر بازرسی از قطارها، بازدید از کیترینگهای تامینکننده غذا و نیز کارگاههای شستوشوی طرف قرارداد در تهران و نواحی و برنامهریزی و اتخاذ تدابیر لازم از طریق حضور موثر همکاران در همه واحدهای مرتبط از اقدامات نظارتی این شرکت برای نوروز ۱۴۰۳ است.
عضو هیات مدیره و معاون اجرایی شرکت رجا، اجرای برنامهها و ارائه خدمات فرهنگی را از دیگر تمهیدات در نظر گرفته شده برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ برشمرد و اظهار داشت: تجهیز کتابخانه قطارهای پنج ستاره زندگی به کتابهای متنوع، اهدای هدیه به مسافران کودک، تهیه محتوای صوتیوتصویری ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، برگزاری مراسم بدرقه مسافران در ایستگاه تهران و مشهد با حضور خادمیاران رضوی(ع)، برپایی سفره هفتسین در تعدادی از قطارها و نیز اجرای برنامههای فرهنگی ویژه مسافران و کودکان در قطارها از این دست اقدامات است.
معاون اجرایی و رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی ۱۴۰۳ شرکت رجا ادامهداد: طبق برنامهریزیهای انجام شده، با هدف ارزیابی میزان رضایت مسافران و شناسایی نقاط قوت و نقاط قابل بهبود، نظرسنجیهایی هم درباره سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از مسافران انجام میشود که امیدواریم با اقدامات صورت گرفته، شاهد افزایش سطح رضایتمندی آنان باشیم.
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۰
تهران- ایرنا- معاون اجرایی و رئیس ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی شرکت رجا گفت: این شرکت در راستای کسب رضایت حداکثری مسافران در ایام نوروز ۱۴۰۳، برنامهها و اقدامات متعددی را برای آمادهسازی قطارها انجام داده و در دست اقدام دارد.