کرج - ایرنا - مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری البرز از برپایی ۱۹ ایستگاه خدمات سفر شهرداری های این استان خبر داد.

"حمید میرزایی " روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: علاوه بر برپایی ایستگاه های نوروزی؛ آذین بندی میادین و معابر، اجرای سفره هفت سین در میادین مهم و شاخص، نورپردازی، تعویض پرچم‌ها، رنگ آمیزی کلیه المان‌های شهری در معابر، فضاهای عمومی و بوستان‌ها، کاشت نهال و گل در میادین و بلوارها، از جمله اقدامات شهرداری های استان در روزهای پایانی سال است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری البرز گفت: شستشوی جداول، گاردریل‌ها، نرده‌ها، مخازن، ایستگاه‌های سرپناه اتوبوس و تاکسی، پاکسازی جداره‌های معابر از تبلیغات غیرمجاز و برچسب‌ها، حذف زوائد فیزیکی در معابر و جداره‌های شهری از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه است.

وی تاکید کرد: رفع نقص برج‌های نوری و روشنایی سطح معابر شهری، اجرای عملیات ایمن سازی فضاهای عمومی شهر و رفع مخاطرات برابر دستورالعمل‌ها، رسیدگی و رفع نقص تمام سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر، ترمیم و رفع نقص تمام المان‌های موجود در بوستان‌ها و معابر شهری نظیر ست‌های ورزشی از دیگر اقداماتی است که در طرح استقبال از نوروز در حال اجرا است.