اصفهان - ایرنا - حدود ۲ کیلوگرم ماده مخدر از نوع شیشه و ۳۹ کیلوگرم تریاک در ۲ عملیات جداگانه توسط ماموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان های فلاورجان و نایین از توابع اصفهان کشف شد.

به گزارش ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان روز یکشنبه از دستگیری یک فروشنده مواد مخدر و کشف یک کیلو و ۹۵۰ گرم مواد مخدر شیشه در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.
سرهنگ مرتضی هادیان افزود: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و در پی دریافت اخبار مبنی بر اقدام مجرمانه فردی در زمینه نگهداری و توزیع مواد مخدر در یکی از محلات شهرستان فلاورجان، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.
وی اظهار داشت: ماموران با بررسی های دقیق و اقدامات هوشمندانه پلیسی، مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان افزود: در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
شهرستان فلاورجان در ۱۰ کیلومتری غرب اصفهان واقع است.


توقیف ۲ خودرو با ۳۹ کیلوگرم تریاک در نایین
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نایین از توقیف ۲ دستگاه خودرو سواری پژو حامل بیش از ۳۹ کیلوگرم مواد مخدر در ایست و بازرسی شهید شرافت این فرماندهی خبر داد.
سرگرد حسن براهیمی بیان داشت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت در تداوم اجرای طرح برخورد قاطع با سوداگران مرگ و مخلان آسایش شهروندان به ۲ دستگاه خودرو سواری پژو مشکوک و برای بررسی دقیق تر آن‌ها را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودروها با هماهنگی مرجع قضایی از یک خودرو ۲۰ کیلو و ۳۱۵ گرم تریاک و مقادیری شیشه که پشت صندلی خودرو جاساز شده بود و همچنین از خودرو دیگر نیز ۱۸ کیلو و ۷۴۰ گرم تریاک که در باک خودرو جاساز شده بود کشف شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نائین با اشاره به این که در این عملیات ۲ متهم دستگیر شدند متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.
شهرستان نایین در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان واقع است.