همدان-ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از گشت مشترک ویژه بازرسی از واحدهای عمده فروشی میادین میوه و تره بار در ساعات اولیه صبح امروز خبر داد.

به گزارش ایرنا، مرضیه یونسی روز دوشنبه در گشت مشترک ویژه بازرسی از واحدهای عمده فروشی میادین میوه و تره بار همدان اظهار کرد: بنابر سیاست تعزیرات حکومتی کشور مبنی بر مطالبه گری و حضور میدانی موثر در بازار روزانه ۲ تیم گشت مشترک ثابت و سیار در مرکز استان و یک تیم در سایر شهرستان ها، بازارهای شلوغ و پرتردد، عمده فروشی ها، میادین میوه و تره بار و هتل ها را مورد نظارت هوشمندانه قرارداده و تلاش می شود با فراهم سازی تمهیدات لازم حقوق مصرف کنندگان حفظ شود و تخلفات صنفی به حداقل برسد.

وی ادامه داد: این گشت مشترک ویژه به همراه معاون اقتصادی استاندار سیدمجتبی حسینی، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی محمدعلی محمدی و معاون بازرسی سازمان صمت برای تشدید و تقویت نظارت ها از ساعت ۶ صبح امروز در میادین میوه و تره بار انجام شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان یادآور شد: طرح ویژه نظارت بر بازار ماه مبارک رمضان و عید نوروز از ۱۵ اسفند آغاز شده و تا عید سعید فطر ادامه خواهد داشت.

یونسی گفت: همکاری در اجرای سیاست های دولت در امر نظارت و تنظیم بازار، حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه با توجه به افزایش تقاضا و ضرورت برخورد با تخلفات گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، احتکار، عرضه خارج از شبکه وامثال آن در حوزه ارزاق عمومی، سبد معیشت عید نوروز و ماه مبارک رمضان و همچنین کالاهای اساسی و پوشاک از اهداف مهم این طرح نظارتی است.

وی از مردم خواست درصورت برخورد با هرگونه تخلف با ورود به سامانه ۱۳۵.ir شکایات خود را ثبت کنند.