تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹

شما می توانید از طریق سایت رسمی اینتکس ایران به آدرس www.intexiran.com نیز تمامی مدل‌های استخر پیش ساخته اینتکس و بست وی را مشاهده کرده ودر ابعاد و اندازه‌های گوناگون نیز این مدل ها را مشاهده و خریداری کنید.

استخر های پیش ساخته محصولاتی مدرن هستند که در سال های اخیر توانسته اند رضایت خاطر خریداران را جلب کرده و به محصولاتی پرفروش تبدیل شوند. این استخر ها با ویژگی های منحصر به فرد خود، جایگزین مناسبی برای استخرهای سنتی و بتنی بوده و به همین دلیل توانسته اند جایگاه ویژه ای را در میان علاقه مندان به خرید استخر کسب کنند. بی شک در فصل گرم تابستان هیچ تفریحی مانند تفریحات آبی لذت بخش نبوده و ارتباط با آب و تفریحات آبی می تواند هیجان و آرامش را نصیب افراد کند. افراد در استخرها هم به بازی های هیجان انگیز گروهی و خانوادگی پرداخته و هم می توانند با ایجاد آرامش، خستگی را از تن دور کرده و به آرامش برسند.

تفریحات آبی گروهی شامل تفریحات دوستانه و خانوادگی، از لذت بخش ترین نوع سرگرمی بوده و در فصول گرم سال، یکی از محبوب ترین فعالیت ها محسوب می شود. در بسیاری از ویلا ها و باغ ها استخر های بتنی و سنتی موجود می باشد که افراد از استفاده از آن لذت می برند. اما در بسیاری از باغ ها و ویلاها استخر موجود نمی باشد. دشواری های احداث استخر های بتنی و سنتی، افراد را از این کار منصرف کرده و حتی با وجود تمایل نیز فرد اقدام به ساخت استخر نمی کند.

در این میان استفاده از استخر های پیش ساخته توصیه می شود. با وجود این محصول، فرد می تواند در هر ابعاد که مایل است استخر پیش ساخته را خریداری کرده و فضایی بی نظیر با تمامی ویژگی های ممتاز را داشته باشد. استخر های پیش ساخته به دلیل داشتن ویژگی های عالی، بهترین جایگزین برای استخر های سنتی بوده و به دلیل تنوع بی نظیر در ابعاد و ظاهر، طیف وسیعی از این محصولات در مقابل افراد قرار دارد که می توانند مطابق با فضایی که در اختیار دارند و سلیقه شخصی، نسبت به انتخاب و خرید محصول اقدام نمایند.

انواع استخر های پیش ساخته

استخر پیش ساخته در انواع گوناگونی تولید می شوند که تنوع بسیار زیادی را در مقابل شما قرار می دهند. استخر های پیش ساخته در شکل های دایره ای با قطر های گوناگون موجود هستند که فضایی مناسب برای تفریحات آبی را در اختیار شما قرار می دهند. استخر های مستطیلی و بیضی با طول های متنوع نیز نوع دیگری از استخر های پیش ساخته محسوب می شوند که ابعادی متنوع داشته و در طول های دو متری، سه متری، پنج متری، هفت متری و ده متری موجود می باشند.

این استخر های پیش ساخته فضای بزرگی را برای شنا و تفریحات آبی دراختیار شما قرار می دهند. این نوع از استخر ها علاوه بر استفاده شخصی، برای مصارف صنعتی و پروش ماهی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از استخر های پیش ساخته نیز به صورت مربعی تولید شده اند که اغلب در ابعاد کوچک تر می باشند. استخر های پیش ساخته دارای یک اسکلت مقاوم هستند و بدنه این محصولات نیز در رنگ های طوسی، مشکی و آبی تولید می شود که هر یک از مواد خاصی ساخته شده اند و با هم متفاوت می باشند.

جنس استخر های پیش ساخته

استخر های پیش ساخته با توجه به قیمت و شکل، از مواد مختلفی ساخته شده اند. استخر های پیش ساخته اسکلت های مقاوم و با استحکامی دارند که دارای وزن کمی است. به همین دلیل می توان آن را به راحتی حمل کرده و در هنگام نصب نیز به سادگی قابل جابه جایی و نصب هستند. این نوع از اسکلت به دلیل بهره مندی از استحکام بسیار بالا، به سادگی دچار آسیب و شکستگی نشده و هم چنین در برابر خوردگی و زنگ زدگی نیز مقاوم می باشند به همین دلیل در مجاورت آب، دچار آسیب نخواهند شد. بدنه استخر های پیش ساخته نیز از پی وی سی دو لایه برزنتی می باشد.

این نوع از بدنه به دلیل برخورداری از کیفیت بسیار بالا و استحکام زیاد، در برابر نور خورشید دچار آسیب نمی شود. این نوع از بدنه در برابر پارگی و پوسیدگی مقاومت زیادی دارد و دچار ساییدگی نیز نخواهد شد. به همین دلیل این محصول طول عمر زیادی داشته و تا سال ها می توان به راحتی از آن استفاده نمود. برخی دیگر از استخر های پیش ساخته نیز از فایبرگلاس بوده که مقاومت بالایی داشته و دچار آسیب نخواهد شد. این محصولات با بهره مندی از مقاومت زیاد دچار طول عمر بسیار بالایی می باشند و به همین دلیل تا سال ها قابل استفاده خواهند بود.

نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته

نصب و راه اندازی استخر های پیش ساخته بسیار ساده بوده و با توجه به سی دی آموزشی موجود در بسته بندی و یا دفترچه راهنما می توان به راحتی نسبت به نصب و راه اندازی استخر پیش ساخته اقدام کرد. در این زمان لازم است تا ابتدا زیرسازی مناسب را برای راه اندازی انجام دهید. برای این کار از انواع زیرانداز استخر پیش ساخته و یا تاتامی می توانید استفاده نمایید. سپس اسکلت استخر پیش ساخته را راه اندازی کرده و بدنه را در داخل آن قرار دهید. با پر کردن استخر پیش ساخته آماده استفاده می باشد.

لوازم جانبی استخر پیش ساخته

به دلیل ابعاد بزرگ و حجم آب زیاد استخر های پیش ساخته، لازم است تا بتوان آب استخر را تمیز نگه داشت و تعویض مداوم آب استخر، عقلانی نبوده و به طبیعت آسیب زیادی می رسد. در استخر های پیش ساخته امکان استفاده از انواع پمپ های تصفیه وجود دارد که می توانید به راحتی از آن ها استفاده کرده و از تمیزی و کیفیت آب استخر پیش ساخته لذت ببرید. دراستخر های پیش ساخته با ابعاد بزرگتر مانند هفت متری و ده متری، لوازمی مانند پمپ تصفیه و نردبان استخر موجود می باشد. به همراه این محصولات، لوازمی مانند ست نظافت استخر نیز گزینه مناسبی برای تمیز کردن کف استخر و زدودن آلودگی می باشد.

یکی دیگر از لوازم جانبی استخر، سبد های قرص کلر است که با ضد عفونی کردن فضای استخر پیش ساخته، به تمیز شدن آب کمک زیادی می کند. یکی دیگر از این وسایل، درپوش های استخر پیش ساخته است که در هنگام عدم استفاده از استخر پیش ساخته با پوشاندن روی استخر، مانع از نفوذ گرد و خاک و زباله های بزرگ مانند شاخ و برگ درختان و پر پرندگان می شود. با استفاده از این لوازم جانبی می توانید فضایی تمیز و بی نظیر برای تفریحات آبی داشته باشید.

سایت خرید استخر پیش ساخته

شما عزیزان می توانید از طریق سایت رسمی اینتکس ایران به آدرس www.intexiran.com نیز تمامی مدل های استخر پیش ساخته اینتکس و بست وی را مشاهده کرده و در ابعاد و اندازه های گوناگون نیز این مدل ها را مشاهده و خریداری کنید. اگر نیاز به مشاوره تلفنی دارید هم از طریق شماره های 09376668146 – 09026668146 و همین طور شماره ثابت 02156190840 هم امکان خرید و دریافت مشاوره های رایگان قبل از خرید برای شما بزرگواران در دسترس می باشد. خرید حضوری مدل های استخر پیش ساخته برزنتی نیز از طریق آدرس : تهران، جنت آباد شمالی، بالاتر از گلزار شرقی، پلاک 313، طبقه همکف فراهم است.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.