ساری- ایرنا- معاون برنامه ریزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران بر لزوم حضور موثر بنیاد در روستاها تاکید کرد و گفت : همسو با این رویکرد، سال آینده شبکه نظارت بر ساخت و سازهای روستایی با ۲۰ هزار مهندس بنیاد ارتقاء می یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد حسین رحمانی خلیلی روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران در ساری افزود: چرخش های راهبردی در رسیدن به اهداف بنیاد مسکن با بکار گیری افراد مجرب و مسوولیت پذیر مورد تاکید است.

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۳ بر اساس برنامه راهبردی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران ارتقا نماد بنیاد مسکن به ساخت مسکن در روستاهای محروم و مردم مستضعف است، ادامه داد: برخورداری از فناوری های نوین مهندسی ساختمان در روستاهای کشور نیز مورد توجه قرار گرفت.

وی به وجود ۴۰ شرکت مهندسی ساختمان زیر مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت:تعامل با دولت و مجلس در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ها بسیار مهم و ضروری است.

رحمانی خلیلی به آغاز فرایند حدود ۶۰۰ هزار واحد مسکونی از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن در روستاها و شهرهای تحت مسوولیت بنیاد اشاره کرد و گفت: تعهد واگذاری یک میلیون زمین، تعامل و مدیریت جدید بنیاد با دولت و مجلس بی سابقه بوده و اعطای وام سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی در کمترین زمان ممکن صورت گرفته است.

وی تصریح کرد : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تبدیل به نماد نهاد متولی ساخت و ساز روستایی با هویت ایرانی اسلامی خواهد شد.

رحمانی خلیلی ضمن تاکید بر حضور موثر بنیاد در روستاها خاطر نشان کرد: بنیاد با سابقه و ابزارهای کالبدی که در روستاها در دست دارد می تواند نقش راهبری ٣٨ نهاد مرتبط به روستا را به خوبی ایفا کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در آیین از علی اصغر آسمانی مقدم مدیر کل سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران که پس از ۳۳ سال خدمت در بنیاد به افتخار بازنشستگی نائل آمد، قدر دانی شد و علی اصغر احمدی که سابقه مدیریت در ستاد بحران و امور روستایی استانداری مازندران را دارد به عنوان مدیر کل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران معرفی شده است.