قزوین - ایرنا - رییس پلیس راه قزوین از ترافیک نیمه سنگین در لاین شمالی آزادراه های استان خبر داد و گفت: رانندگان با احتیاط رانندگی کنند و از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کنند.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خوشبختانه از صبح و با توجه به مسدودن شدن جاده چالوس و سرریز شدن ترافیک این مسیر به استان قزوین، با ترافیک سنگین و پرحجم روبرو بودیم اما حادثه ناگواری در سطح جاده های این استان نداشتیم.

وی ادامه داد: این در حالی است که طی چند ساعت گذشته با خشک شدن سطح جاده ها با لغزندگی ها نیز روبرو نیستیم و تنها توصیه ما به رانندگان راندن با احتیاط و حرکت با سرعت مطمئنه است.

به گفته وی، ترافیک هم اکنون در لاین شمالی آزادراه های قزوین - کرج، حد فاصل شهر محمدیه تا عوارضی شماره ۲، قزوین - رشت و قزوین - زنجان نیمه سنگین اما روان گزارش شده است.

سرهنگ ذاکری منش خاطرنشان کرد: تمامی گشت های پلیس راه استان در حال حاضر آماده باش ۱۰۰ درصد بوده و در تمامی مسیرهای ارتباطی اصلی، فرعی و آزادراه ها مستقر هستند و به زودی نیز از امکانات گروه های جهادی نیز برای تامین مسیرهای ارتباطی در استان هم کمک خواهیم گرفت.