قشم - ایرنا - فرماندار قشم با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در سال جدید گفت: امسال با نامگذاری رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نقطه عطفی برای مردم ایران و نظام اسلامی است.

محمد محمدحسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن، ماه مبارک رمضان نوید دهنده‌ سالی خوش و سرآغاز تحول روحی و انسانی و سرشار از برکت و معنویت است.

وی ادامه داد: امیدوارم سال ۱۴۰۳ در سایه وحدت، همدلی، بصیرت و مشارکت گسترده مردم و مسئولان، سالی سرشار از کار و تلاش و اراده استوار برای عمران و آبادانی هرچه بیشتر جزیره قشم نگین خلیج فارس و رفع تنگناها در جهت ایجاد جامعه ای سالم و با نشاط باشد.

فرماندار قشم توضیح داد: شهرستان مرزی قشم در سالی که گذشت شاهد رویدادهای مختلفی در جهت توسعه و آبادانی بود، از افتتاح طرح های مختلف صنعتی، کشاورزی، زیربنایی، گردشگری گرفته تا پیگیری طرح هایی برای رفع یا کاهش مشکلات شهری، ارتباطی، بهبود و رفع کمبود آب و وضعیت آبرسانی که توانست در سایه همدلی و همراهی همه مسئولان استان و شهرستان، بسترهای لازم را برای زیرساخت های مورد نیاز قشم - سرزمین آب و آفتاب - در راستای چشم انداز ۱۴۰۴ ترسیم کند.

محمد محمدحسینی اضافه کرد: سالی که گذشت نقطه عطفی برای ایران اسلامی و مردم استان هرمزگان به ویژه شهرستان مرزی قشم بود که این بار نیز با عزم راسخ و با مشارکت جدی در تعیین سرنوشت کشور و استان در برگزاری انتخابات (دوازدهمین‌ دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری) برگ زرینی بر دفتر سترگ تاریخ سیاسی کشور نگاشتند و جهانیان را به حیرت وا داشتند.

وی گفت: امیدوارم در سالی که پیش روست به لطف خداوند متعال بتوانیم از فرصت و ظرفیت های کم نظیر این شهرستان مرزی، بهینه استفاده کنیم و سالی سرشار از کار و تلاش و اراده استوار برای آبادانی ایرانی قوی، بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و رفع تنگناها برای ایجاد جامعه سالم و با نشاط در سایه مشارکت گسترده دولت مردمی داشته باشیم.

فرماندار قشم ضمن گرامیداشت نام و یاد امام راحل(ره)، شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان سلامت و امنیت و ادای احترام به آحاد مردم مرزبان و مرزدار بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس، خاصه خانواده‌های معظم و معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و رزمندگان، حلول بهار طبیعت و بهار قرآن را به محضر رهبر فرزانه و حکیم انقلاب(مدظله‌العالی)، رئیس‌جمهور محبوب دولت مردمی و انقلابی ایران قوی و مردم شهرستان مرزی قشم تبریک گفت.