یزد - ایرنا - مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: نیروی انتظامی در جنگ ترکیبی باید از دفاع پیچیده برخوردار باشد تا از نظام اسلامی دفاع کند.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار با فرمانده انتظامی یزد گفت: سرداران و پرچمداران و مردان بزرگی در نیروی انتظامی داریم که معرفت، بصیرت، شجاعت و دانش لازم را دارند.

وی اقدام به موقع و دستگیری سریع را از کارهای درخشان نیروی انتظامی در حوادث عنوان کرد و افزود: کشف سریع و اطلاع رسانی دقیق و به موقع سبب آرامش جامعه و افزایش اقتدار نیروی انتظامی می‌شود.

امام جمعه میبد تصریح کرد: نیروی انتظامی نیمی از سال را در شرایط ویژه قرار دارد که این شرایط به ایمان، شجاعت و هوشیاری نیازمند است و باید به این نیروی خدوم در ابعاد معیشت و امکانات و فناوری از سوی نظام توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی وظایف بزرگ و سنگنی را برعهده دارد ادامه داد: نیروی انتظامی پرچمدار سلامت، امنیت، اقتدار نظام، مردم و جامعه بوده و در برابر حوادث و امواجی از دشمنی‌ها قرار گرفته است.

اعرافی اظهار کرد: دشمن با جنگ شناختی و ادراکی درصدد ضربه زدن به نظام و انقلاب و کشور و مردم است و همه مسئولان و مردم و همچنین نیروی انتظامی وظیفه بزرگی در قبال این مسئولیت دارند.

امام جمعه میبد تاکید کرد که ما در کنار پیشرفت‌ها و تحولات در معرض آسیب‌های زیادی هستیم که نیروی انتظامی و دستگاه قضا باید توجه ویژه‌ای به این مسئله داشته باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به قتل عامل مردم غزه گفت: روح و باطن دنیای غرب، بی رحمی، خونخواری و قضاوت بی‌حدی است که به قتل عام مردم بی گناه در غزه می‌انجامد.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.