آبادان - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر گفت: بیش از ۱۰۰ هزار نفر مهمان نوروزی از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا پنجم فروردین ۱۴۰۳ از این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش ایرنا مسعود خواست خدایی روز یکشنبه در گفت‌ و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: در این مدت هشت هزار و ۷۵۹ نفر از ظرفیت گردشگری آبی استفاده کردند و ۳۴ هزار و ۵۶۰ نفر از یادمان‌ها و موزه دفاع مقدس بازدید به عمل آوردند.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان درحال خدمت رسانی و مهیا کردن امکانات لازم برای مسافران نوروزی هستند و اقدامات لازم در زمینه فراهم کردن زیرساخت‌های آب، برق، اسکان و امنیت در سطوح مختلف انجام و شرایط آرامش و آسایش مسافران فراهم شده است.

خواست خدایی ادامه داد: مردم ولایتمدار، خون گرم و مهمان نواز این شهرستان به خصوص بازاریان با اخلاق خوب به پیشواز میهمانان و گردشگران رفته‌ و تاکنون خدمات مناسبی به مسافران و مهمانان نوروزی ارائه شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر گفت: در زمینه اسکان مسافران اقدامات مناسبی صورت گرفته و تاکنون طبق نظرسنجی صورت گرفته از میهمانان نوروزی، از خدمات ارائه شده توسط ستاد خدمات سفر شهرستان رضایت مطلوبی داشته‌اند.

فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر عنوان کرد: اسکله‌های گردشگری آبی مستقر در نوار ساحلی شهرستان ضمن برگزاری آموزش‌های ایمنی، در حال ارائه خدمات به مسافران عزیز هستند.

خواست خدایی با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیان کرد: اطلاع رسانی‌ها و توصیه‌های لازم پیرامون این دستورالعمل‌ها انجام شده و اقدامات و هماهنگی اعم از آمادگی در بخش‌های بیمارستان، اورژانس و هلال احمر در شهرستان انجام شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی‌ها و تلاش‌های انجام شده سفری خوب همراه با خاطرات خوش از سفر به این شهرستان داشته باشند.

استفاده از جاذبه‌های آبی رودخانه کارون در تعطیلات نوروز از طریق اسکله‌های مسافری بندر خرمشهر و یادمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس مقصد اصلی مسافران نوروزی در خرمشهر است.