تهران- ایرنا- ملی پوش سابر ایران که در جام‌جهانی مجارستان موفق به کسب مدال برنز شد، ضمن تقدیم این مدال به ملت ایران، نسبت به موفقیت کشورمان در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ ابراز امیدواری کرد.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، علی پاکدامن ملی‌پوش سابر ایران که در نخستین روزهای سال ۱۴۰۳ در رقابت‌های جام جهانی مجارستان موفق به کسب مدال برنز شد، مدال خود را به ملت ایران تقدیم کرد و گفت: امیدوارم سالی پرمدال به ویژه در بازی‌های المپیک داشته باشیم.

علی پاکدامن با اشاره به اینکه جام جهانی مجارستان از قدیمی‌ترین رویدادهای جهانی و آخرین ماراتن برای توزیع سهمیه تیمی المپیک است، اضافه کرد: ۲۶۹ سابریست در این جام شرکت داشتند. رقابت‌ها از حساسیت بالایی برخوردار بود و من به لطف خدا توانستم صاحب مدال برنز شوم.

این ملی‌پوش اسلحه سابر به رقابت‌های خود در این رویداد نیز گذری داشت و گفت: سه نفر از حریفانی که شکست دادم جزو بازیکنان عنوان‌دار بودند. در جریان مسابقات بازیکنی از مجارستان را شکست دادم، سپس نماینده ایتالیا را از پیش رو برداشتم که نقره المپیک، چهار مدال قهرمانی جهان و چند مدال جام جهانی را در کارنامه دارد. در مرحله ۱۶ نفره، بازیکن فرانسه که کاپیتان تیم ملی این کشور است را شکست دادم و در مرحله هشت نفره هم بر رقیب کره‌ای که صاحب طلای المپیک و جهان است، غلبه کردم.

وی افزود: در مرحله نیمه‌نهایی نتوانستم عملکرد قابل قبولی داشته باشم و نتیجه را واگذار کردم و با کسب مدال برنز به کار خود در این دوره از رقابت‌ها پایان دادم. این مدال را تقدیم ملت شریف ایران می‌کنم و امیدوارم سالی پر از مدال برای کشورم به ویژه در بازی‌های المپیک باشد.