کرمان- ایرنا- فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه تامین امنیت کشتیرانی در سال جدید با قدرت بیشتر دنبال می‌شود، گفت: الحاق شناورهای لازم در دستور کار این نیرو است.

به گزارش ایرنا، امیر دریادار شهرام ایرانی روز یکشنبه در مراسم جمع خوانی قرآن کریم در محل فرماندهی آمادگی و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش در سیرجان استان کرمان افزود: در تامین امنیت لازم، برتری و اقتدار کامل داریم.

وی با اشاره به اینکه مبنای کار ما برنامه‌های قرآنی است ادامه داد: هر کجا در ماموریت‌ها و فعالیت‌هایمان موفق بوده‌ایم، به طور قطع ریشه‌ آن قرآن بوده، چون اصل ولایت هم قرآن کریم است و باید قوانین و مقررات را از این کتاب آسمانی یاد بگیریم و ارزش‌های آن را حفظ کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: موفقیت ما بر مبنای حرکت در مسیر و دستور فرماندهی کل قوا بوده و خواهد بود و در همه مراحل زندگی وامدار خون شهدا هستیم، لذا باید این مسیر را با دقت و جدیت دنبال کنیم.

وی تاکید کرد: حتی شناورها و ناوگروه‌های نیروی دریایی در آب‌های آزاد هم جلسات قرآن کریم را برگزار می‌کنند و با فرهنگ قرآنی مانوس هستند؛ این فرهنگ موجب پیشرفت ما شده تا هیچ تهدیدی ما را از مسیر و مأموریتی که داریم باز ندارد.

دریادار ایرانی بیان کرد: ما پیرو راه شهدا هستیم و نهادینه شدن مکتب شهید قاسم سلیمانی و گوش به فرمان رهبری و فرماندهی معظم کل قوا بودن، موجب اقتدار دفاعی و نظام جمهوری اسلامی شده و این اقتدار نظام ما در جهان هم به اثبات رسیده است.

سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری جنوب غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.